12 000 følgere på instagram!

Categories Foto

 I dag passerte jeg 12 000 følgere på instagram, det er helt utrolig at jeg har fått så mange følgere.
Egentlig er jeg ikke så fornøyd med bildene mine der, og har slettet veldig mange av dem, så det var litt av en overraskelse at så mange vil følge meg.
Ville bare si tusen takk til alle som følger meg der, det setter jeg utrolig stor pris på. Dere er fantastiske!
Hvis noen vil ta turen innom så er brukernavnet mitt Iselin_Renee
Legg igjen et spor, så kan jeg se på bildene deres også 

 

#foto #instagram

 

 

Follow on Bloglovin

62 kommentarer

62 thoughts on “12 000 følgere på instagram!

  1. Så artig ! 🙂 Har fulgt deg en god stund og er mektig imponert over bildene dine. men hvordan får du bildene som du har tatt med kamera inn på instagram ???

  2. Oi, så kult! Gratulerer! Hvordan har du fått til det? Har du gjort noe spesielt? Jeg har bare 40-50stk tror jeg, men bare hatt kontoen og blogg i tre måneder da 😉 hahaha? Kom gjerne med tips og råd! Klem

  3. Liker bildene du tar kjempegodt jeg så regner med at Instagram-bildene ikke er noe dårligere! 🙂 Skal stikke inn å sjekke deg ut. Min konto er Sokbibi, titt gjerne innom 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *