Takknemlig

Categories Foto


Må bare si hvor mye jeg setter pris på kommentarene deres! Jeg har utrolig dårlig selvtillit når det gjeldet det meste, så det å få så mange positive tilbakemeldinger er veldig koselig.
 
I år har jeg virkelig lyst til å forbedre meg masse innenfor fotografi, det har liksom blitt så lite av det i det siste fordi jeg har null overskudd. Jeg tar fortsatt en del bilder på jobben, men ikke noe ellers. Jobber forresten på Fretex sin netthandel dersom noen lurer, fotograferer klær, sko osv som skal ut for salg. Kanskje jeg kan vise dere noen av bildene/klærne en gang hvis det er interesse for det? 

Fotografi kan jo jobbes med på mange måter, men det viktigste er jo faktisk å ta massevis av bilder. Jeg har et par prosjekter som kanskje skal begynnes på snart, og vurderer også å begynne på kurs eller lignende. I tillegg er jeg veldig fristet til å kjøpe drømmelinsa, nemlig en Canon EF 50mm 1.2.
Uansett hva som skjer så gleder jeg meg til å fylle opp hardisken med mange nye bilder i år!

 

 

 

 

Follow on Bloglovin

 

 

#foto #natur

43 kommentarer

43 thoughts on “Takknemlig

  1. Du er utrolig flink til å ta bilder 🙂
    Hvis du har dårlig selvtillit kan du prøve å sette deg forran speilet, og se på deg selv i noen minutter. Se skikkelig på deg selv. Deretter sier du høyt og tydelig 5 positive ting ved deg selv. Dette kan du gjøre så ofte du vil, og kanskje gjerne hver dag i en liten tid frem til du tror på alt du sier 🙂

  2. jeg også ønsker å forbedre meg på å fotografere, men har et Nikon D3100 og føler ikke det er så mye muligheter med det, enda jeg har kjøpt meg ekstra linse..
    Så nedover på dine bilder, du var kjempeflink!!

  3. Du har virkelig en fantastisk evne innenfor foto, og jeg syntes det er trist at vi ikke får se flere av dine vakre bilder :/ Ja, du kan godt vise klær du har tatt bilde av 😀

  4. Hvordan kan du ha dårlig selvtelitt? :/ Du er jo så vakker! Første gang jeg er innom bloggen din og når jeg såg dette innlegget så måtte jeg bla mer nedover å se! Du er så ufatelig pen 🙂 Håper bloggen og kommentarene kan få deg til å få selvtelitten litt mer opp med tiden! Elsker forresten bildene på bloggen din, du er dyktig!

  5. Hejsan!
    Jättefina bilder du har i din blogg, Måste vara jätteroligt att kunna ta så fina bilder. Ha en fortsatt fin kväll! Anita

  6. Hei Iselin! Ville bare takke deg for alle de fine kommentarene du har lagt igjen på bloggen min, jeg setter veldig stor pris på det 🙂
    Det sies at når en driver med det en elsker å gjøre, så produserer hjernen mer endorfiner som gjør at du blir glad. Så du vil nok sikkert oppleve å få mer overskudd dersom du satser på foto dette året! Du er kjempedyktig, har sett igjennom bildene du har lagt ut her på bloggen din! Stå på videre, jeg har troen på at du kan få til akkurat hva du vil! Gleder meg til å følge med bloggen din nøyere 🙂 Ha en fin kveld videre!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *