Remind yourself that it’s okay not to be perfect

Categories Foto

119 kommentarer

119 thoughts on “Remind yourself that it’s okay not to be perfect

  1. sv: Hehe takk! Det er ikke så vanskelig når man har gjort det et par ganger 😀
    fine bilder du tar! og fint kamera du har B)

  2. Hei! Ingen er perfekte, men må si at du har nydelig hud! Jeg har skrevet et innlegg som heter “Hvorfor du har noe å lære av Fotballfrue”. Det handler om dagens kroppsfokus. Setter pris på om du og andre leser det, og evt. deler det videre. Les gjerne oppdateringen først. Til helgen skal jeg dele gratisprodukter og rabattkoder. Stay tuned! Ha en fin kveld!

  3. Ja, vi strever hele tiden etter det perfekte og glemmer å leve. Ta livet tilbake, kos deg og gjør det akkurat du føler for.
    Alle skulle begynne å reflektere over dine velvalgte sanne ord !
    Ha en toppers helg !

  4. Kommenterer egentlig aldri blogger, men tok meg akkurat turen innom din og følte bare jeg måtte si noe. Du tar helt fantastiske bilder, og jeg blir skikkelig inspirert. Elsker å ta bilder selv men har ikke hatt særlig mye tid til det i det siste, men bildene dine gjør at jeg får skikkelig lyst til å komme i gang igjen. Ville bare si at du er så vakker og har en utrolig fin blogg<3

  5. “perfekt” har ingen definisjon – alle er unike og vakre og gode på vår egen måte. Klem 🙂 <3

  6. Det er en påstand med en viss sannhet i, noe jeg er ganske glad for. For min del handler mye av livet om gleden av å stadig kunne forbedre seg litt etter litt, ha noe å strekke seg til, ha noe å jobbe med. Akkurat NÅ ser jeg foreksempel frem til den dagen jeg blir et enda litt mer kreativt menneske enn hva jeg allerede er her og nå.
    Forresten. Du er ei veldig pen jente, men DET aner meg at du vet allerede.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *