44 thoughts on “Where is the love?

  1. Hei, du var innom min blogg flere ganger for et år siden, uten at jeg svarte. Takk skal du ha for kommentarene. Setter pris på det.
    Fantastisk fine bilder du tar.

  2. Constanza Marcela: Tusen takk for det 😀 Jeg brukte litt forskjellige innstillinger alt etter hvor sterkt lyset var, på det første bildet brukte jeg feks: blender f/2.8, lukkertid 1/100 sek og ISO 100.

  3. Hjertejubel: Tusen takk 😀 Innstillingene er litt forskjellige på hvert bilde, første bildet brukte jeg feks: blender f/2.8, lukkertid 1/100 sek og ISO 100. Etterarbeidet er gjort i camera raw og photoshop der jeg blant annet økte kontrast, eksponering og skarphet. Ellers var jo himmelen så vakker at det var veldig lite jeg trengte å gjøre 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *