Vegetarfestivalen 2016

Categories Hjertesaker


Søsteren min, Benjamin og jeg dro til Oslo for å være med på årets vegetarfestival

Det er alltid så mye spennende å se på der

Masse god mat

Og mange interessante boder

Herlige fristelser i kafeen

Og mye fristende ute også

Det er egentlig ganske vanskelig å bestemme seg for hva man skal prøve først

Kjæresten min gikk for en burger som falt i smak

Og en smoothie for å kjøle seg ned

Mens jeg smakte på gulrotkaken, den var utrolig god!

Frukt og grønt dekorerte bodene

Og iskøene ble lengre da sola skinte for fullt

Jeg falt også for fristelsen og bestilte en hasselnøtt-is

Benjamin prøvde seg på en kake

Og det samme gjorde søsteren min

Vi gikk mange runder inne for å få med oss alt sammen

Og kikket også på fristelsene som stod ute

Det var en veldig hyggelig dag

Med godt humør og mange fristelser

~Var dere på Vegetarfestivalen?

 

16 kommentarer

16 thoughts on “Vegetarfestivalen 2016

  1. Så fine bilder du tok 🙂 Jeg var der i år, var kjempefornøyd, så mye fristende deilig mat. Skulle gjerne ha smakt på det alt…men ble jo så mett !

  2. Utrolig kult..der skulle jeg vært. Mamma har vært lakto ovo vegeterianer i over 25 år så det hadde vært “mekka” for henne

  3. Så utrolig flotte bilder 🙂 Så utrolige mange gode retter, fikk så lyst til å smake 🙂 Du er god til å ta bilder 🙂

  4. Nei, jeg var ikke der! Men du er så flink med kamera selv om du bare tar “Mat-bilder” og slikt. Flotte! Tenker det er mye rart å se på der , ja og maten så skikklig god ut.

  5. Så mye Fresht mat! Tror jeg må dit I år! Det ser spennende ut 🙂 Så fin blogg du har 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *