Halloween 2016

Categories Blogg


På Halloween i år ville jeg prøve noe nytt når det kom til bilder (litt sen oppdatering, men pytt pytt)

Vi kjøpte et gresskar, men dessverre var jeg så utslitt da jeg kom hjem at ting ikke gikk helt etter planen

Innen gresskaret ble ferdig var det allerede mørkt, men jeg hadde så lyst til å ta bilder at jeg måtte prøve å få til noe

Ble ikke så veldig fornøyd med bildene, men det var i hvert fall noe nytt og spennende!

Gresskaret har jeg døpt Gresskåre, og han er nå et fast medlem i hagen vår

~Hadde dere en fin halloween?

15 kommentarer

15 thoughts on “Halloween 2016

  1. så kult gresskar, og veldig stilige bilder! Synes det er vanskelig og ta bilder i mørket :O Hvordan får du det til? Mine blir ikke bra da..

  2. Janne: Tusen takk! 🙂 Ja bilder i mørket er virkelig vanskelig, sliter med å få det til selv. Her lyste gresskaret opp en del heldigvis. Ellers brukte jeg stor blender og øket iso mye.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *