Oppsummering av 2016 – Del 2

Categories Blogg

Juli


I Juli tok jeg mange bilder av kattene til naboene

Ikke alle som er heldige å få så fint besøk!

Hihi, så søte

Jeg delte en av mine favoritter, nemlig sukkerfri og vegansk iskrem. Oppskriften finner dere
her

Og på den siste dagen i juli kom makrolinsen frem igjen

 

August


I August delte jeg noen bilder fra våren som jeg endelig hadde redigert

Og jeg gikk turer i skogen med mamma

Det er virkelig deilig å komme litt vekk fra all støyen i byen

Så var det tid for Økofestivalen

Og månedens siste bilde ble av de fine soppene i skogen

 

September


I september var tomatene blitt modne

Og både kattene og vi nøt det siste sommerværet

Høstsola ga gode muligheter for bokeh

Så jeg var ofte ute i hagen med kameraet

Magnoliaen var i blomst

Og blåbærene var klare for innhøsting

 

Oktober


Kattene lekte ute i gresset

Og etter hvert kom høstens farger

Som førte til nye turer med kameraet

Jeg var en del hos Benjamin

Og vi lagde pizza og så på filmer

 

November


I november kom halloween-innlegget, litt for sent er kodeord på bloggen i år hehe

Så var det tid for fakkeltog mot pels

Godt å se så mange fine mennesker som tok tid ut av en lørdag for å tale dyrenes sak

Og dette var faktisk det siste innlegget på bloggen i år, utenom oppsummeringene. Desember var en måned der det skjedde mye, og bloggen ble ikke oppdatert. Men nå er det straks et nytt år, og jeg håper på å oppdatere oftere. Og kanskje det også kommer noen bilder fra desember etter hvert.

~Godt nyttår alle sammen! Håper det nye året blir alt dere ønsker og mer

20 kommentarer

20 thoughts on “Oppsummering av 2016 – Del 2

  1. Så mange fine bilder fu har tatt 🙂
    Gleder meg til og lese bloggen din nå i 2017
    Håper du fortsatt vil lese bloggen min 🙂

  2. Evelin: Tusen takk 😀 Ikke helt sikker på akkurat hvilke bilder du tenker på, men bruker oftest 100 i iso når jeg er ute (med mindre det er mørkt). For å få blurry bakgrunn så har blenderen mye å si, pleier å ha den på mellom 1.2 – 2.8 for å få bakgrunnen sånn 🙂

  3. Helt fantastiske bilder du tar ! du må ha et utrolig bra kamera. Og det å ta bildene i det rette øyeblikket, ikke minst ! likte spesielt de to første kattebildene og vepsen. Så ut som at du også hadde et veldig fint år 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *