Januar 2017 – oppsummering

Categories Lister

Månedens innlegg

1. Bøker lest i 2016      2. Når man ikke er helt i form      3. Den første uken      4. 100 % pure – Naturlig sminke    

 


5. Julen 2016      6. Fredag den 13      7. Vannliljer      8. Bobler

 


9. Fin himmel i kveld      10. Jobbhelg      11. To fridager      12. Drømmer om sol og blomster


13. Oppdatering av Facebook

 

Fem positive ting
1. Sminken min har blitt byttet ut med mer naturlige alternativer (innlegg HER)
2. Endelig fikk jeg kjøpt meg nye bukser, alle mine gamle var slitt hull i. Fikk 4 bukser på Fretex for 350 kr
3. Jeg har jobbet mer enn vanlig
4. Det ble en bonus på jobben
5. Jeg har sluttet på Somac, og håper at et riktig kosthold kan gjøre så jeg slipper de noe mer

Bøker jeg har lest
Ondskapens kall
Release me
Claim me
Complete me

Filmer jeg har sett
Grave encounters
Grave encounters 2
As above, so below
The boy
The darkness
Satanic
American conjuring
Kill game
The girl on the train
The shallows

 ~Har dere hatt en fin første måned i det nye året?

 

40 kommentarer

40 thoughts on “Januar 2017 – oppsummering

  1. Herlig måned med nydelige bilder <3 måneden min har vært Ok, håper neste blir bedre 🙂 så kult at du deler filmer og bøker du har sett å lest for måneden, takk for tips!

  2. Fine bilder og fin oppsummering. ♥ Ja, med unntak av en del sykdom har jeg hatt en hel fantastisk start på det nye året denne første måneden!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *