Instagram Pod

Categories Instagram


Som jeg nevne tidligere så vurderte jeg å lage en instagram pod, og nå er den oppe og går! Vi er en liten gruppe i en chat som nå liker hverandres bilder, kommenterer og følger hverandre. Dette er en fin måte å bygge opp din instagram konto og samtidig få nye venner. Har du lyst til å være med? Legg igjen instagram navnet deres i kommentarfeltet, så legger jeg dere til. Det er ikke så komplisert som det kanskje virker, og det går an å se hvordan de andre gjør det dersom du er usikker. Ikke nøl med å bli med hvis du vil, her lærer man etter hvert. Du er hjertelig velkommen uansett antall følgere du har fra før av.


 

 
 
 
 

 

44 kommentarer

44 thoughts on “Instagram Pod

  1. Høres ut som en fin måte å komme i kontakt med andre på og ikke minst koselig! jeg vil gjerne være med.. Mitt instagram navn: siljestifoss

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *