Mai 2017 – oppsummering

Categories Blogg

Månedens innlegg

1. Falske blomster, ekte glede    2. Flere falske blomster    3. Det blomstrer i hagen    4. Vegetarnyheter fra Fjordland

5. Yellow    6. 17. mai 2017    7. Vegetarfestivalen 2017    8. Vikingsalve
 

5 positive ting
1. Jeg har vært på salgskurs via jobben
2. Det var vegetarfestival
3. Det kom ut en kake fra Funksjonell Mat uten sukker og kunstig søtning
4. Vi hadde besøk av Marcus
5. Jeg fikk 4 bøker av en serie jeg har ønsket meg lenge

 

Filmer sett

 

Bøker lest

~Håper alle har hatt en fin mai

20 kommentarer

20 thoughts on “Mai 2017 – oppsummering

  1. Ser du har lest “The Notebook”, jeg har bare sett filmen og den syns jeg er sykt bra!:) Er boka like bra? Isåfall, skal jeg lese den:)

  2. Ah! ^^ Den filmen som heter “The Autopsy of Jane Doe” har jeg faktisk liggende ved siden av meg akkurat nå, fremdeles med plastikken på. Fikk den for noen dager siden, men har ikke fått sett den enda, da jeg har først og fremst har prioritert bloggen, samt et par tv-programmer den siste tiden når jeg ikke har hatt noe annet jeg har måttet gjøre 🙂
    Men satser på at jeg får sett den i løpet av juni-måneden nå! ^^

  3. Elisa: Jeg har ikke sett filmen, så vet ikke åssen den er i forhold til boka. Jeg likte boka, bare syns det var dumt at de hoppet så langt frem i tid uten å vise noe av forholdet dems. Det var liksom bare frem til hun skal velge, også plutselig er han gammel og har kreft og hun har demens. Syns det var veldig trist, men det er vel kanskje meningen 🙂 Håper ikke jeg spoilet noe, vet som sagt ikke åssen filmen er 😛

  4. Høres ut som en fin måned 🙂 Er helt overlykkelig over at juni og sommeren endelig er her. Her i Ålesund startet den med regn og overskyet (selvfølgelig), men satser på at finværet kommer tilbake snart! Ha en fin dag og sommer!!

  5. Mye fint høres det ut som og vakre bilder :)) Ikke sett noen av de filmene..så får huske å se hos deg om jeg skal se noen en dag… Kos deg med kvelden <3

  6. Så mange fine høydepunkter 🙂 The nootebok boken kunne jeg tenkt meg å lese. Har sett filmen og elsker den. Men bøkene er alltid bedre og mer detaljerte. 🙂 Ha en fin kveld!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *