Juni 2017 – oppsummering

Categories Blogg

Månedens innlegg

1. Telefonterror fra gammel gris

2. Pinsehelg    3. Litt oppdatering

4. 5 tips for flere følgere på instagram

5. Krypfuru    6. Sukkerfri og glutenfri oreokjeks    7. If you love flowers, don’t pluck them. Water them daily<3    8. Flere blomster

9. 10 rare ting jeg trodde da jeg var liten del 3 – Harry Potter spesial

 

5 positive ting
1. Jeg har satt opp budsjett for å kunne spare mer penger
2. Vi hadde besøk av Marcus
3. Jeg fikk feriepenger
4. Benjamin og jeg hadde filmkveld med pizza
5. Vi hadde besøk av søsteren og nevøen min

 

Filmer sett

 

 

Bøker lest

 

 

~Håper alle har hatt en fin måned

18 kommentarer

18 thoughts on “Juni 2017 – oppsummering

  1. Ikke så hyggelig med slike telefoner… Men ellers var det fine bilder her .. og fin positivliste :)) Kos deg med helga videre <3

  2. Glemm den ufine telefonen.. Det er veldig bra med de positive punktene. Jeg har begynt også med å jobbe med budsjett..
    Ha en fin juli <3 <3

  3. Uff, ikke så hyggelig med sånne telefoner .! Veldig fine bilder som alltid<3 Ønsker deg en riktig fin sommerlørdag og god helg <3

  4. Little Miss Sunshine: Tusen takk! Hihi jeg elsker skrekkfilmer, men jeg syns det er vanskelig å finne noe bra. Før så jeg bare de samme filmene om og om igjen, så jeg bestemte meg på nyåret for å se en del nytt for å prøve å finne noe bra 🙂 Må si jeg hittil har sett mye dårlig hehe, men jeg gir ikke opp! 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *