Juli 2017 – oppsummering

Categories Blogg

Månedens innlegg

Jeg tok bilder av blåklokker ved solnedgang

Og hortensiaene blomstret på instagram

Ute koset jeg meg med norske jordbær og blåbærsmoothie

og feiret mitt 6. år som vegetarianer!

Det var ikke mange oppdateringer denne måneden, jeg får prøve å være flinkere neste måned hihi

 

5 positive ting
1. Vi feiret bursdagen til mamma
2. Jeg fikk besøk av både familie og venner
3. Jeg har jobbet mer enn vanlig
4. Vi grillet for første gang i år
5. Jeg har trappet ned litt på medisinene, og håper jeg klarer å holde meg der

 

Filmer sett

 

 

Bøker lest

 

~Har dere hatt en fin måned?

44 kommentarer

44 thoughts on “Juli 2017 – oppsummering

  1. Ingenting er bedre å trappe ned på medesiner man tar, skal trappe med på noe medesiner jeg tar selv snart også, gruer meg nesten litt. Lykke til!:) Ser ut som du har hatt en fin måned, min har vært helt ok!

  2. Liker at det første man ser er et par veldig idylliske, koselige og fargerike bilder av blomster, mens litt lengre ned ser man plutselig en liste over det som ihvertfall en del folk nok vil omtale som ikke fult så koselige filmer! ^^
    Husker første gang du nevnte at du liker skrekkfilmer veldig godt at jeg faktisk ble litt tatt på sengen. For når man først er litt innom her så tror jeg ihvertfall ikke førsteinntrykket til folk flest er “dette her er ei som liker skikkelig mørke og gjerne også noe morbide filmer”. Må ærlig innrømme at jeg er litt nysgjerrig på å finne ut mer om deg, men samtidig så liker jeg at du virker såpass mystisk for meg akkurat nå. I like it! ^^
    Håper du har hatt en flott juli-måned og at august også ikke blir så aller verst! 🙂

  3. Aylar Von Kuklinski: Hihi det blir kanskje litt kontraster ja 😀 Nei når du sier det sånn så er det kanskje ikke slik jeg oppfattes, har ikke tenkt på det før 😛 Jaja, godt å kunne overraske litt innimellom hehe 🙂 Du får si ifra hvis du har noen filmtips, prøver å se mye nytt for tiden. Blir liksom til at man ser det samme om og om igjen 😛 Tusen takk, håper du får en fin måned også!

  4. Koselig innlegg da! Og såå mange bøker du har lest?? 😮 Skulle ønske jeg også hadde tålmodigheten til å sette meg ned en stund å lese bok..

  5. Ingrid Elise: Takk for det 🙂 Hvis du mangler tålmodighet så kanskje det kan hjelpe å lese litt i senga før man legger seg, litt enklere enn å sette av tid på dagen 🙂

  6. For et hyggelig, positivt innlegg! Ble veldig inspirert, spesielt av dine “5 positive ting” 🙂 Og du tar som alltid vakre bilder! Lykke til med nedtrapping av medisiner <3 Håper neste måned blir like fin for deg 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *