September 2017 – oppsummering

Categories Blogg

Månedens innlegg

September startet med prøving av et nytt produkt


Og noen bilder fra arkivet

Jeg tok bilder av himmelen

Og av plantelivet nede ved elven

Høstens farger kom frem

Og jeg delte et tips om hvordan man kan unngå å bli hacket på instagram (trykk på bilde for link)

 

5 positive ting
1. Jeg strikket ferdig baby boho blanket
2. Vi har hatt besøk av familien
3. Jeg har fått over 15 000 følgere på instagram, tusen takk til alle som har fulgt meg!
4. Jeg har prøvd mye nytt på matfronten
5. Benjamin og jeg hadde filmkveld med pizza

Filmer sett

 

Bøker lest

~Har dere hatt en fin måned?


34 kommentarer

34 thoughts on “September 2017 – oppsummering

  1. Hmm, tror jeg må ta en titt på noen filmer du har sett 😀 bøkene så fine ut også! Sikler litt på “lille sjelens natt..” hihi,.
    Det var et smart tips du kom med 🙂 har gått inn og endret dette på instagram så nå får vi håpe hackere holder seg unna!:D Flott oppsumering av måneden! Håper du har en fin helg<3

  2. Fantastiske bilder <3 Sukrin bruker jeg mye i matlaging og er veldig fornøyd med, liker spesielt godt sukrin melis :)) Fin oppsummering av måneden:D

  3. En fin oppsummering av måneden, også i bilder. Du har jo rukket over nokså mye. Masse filmer og bøker. Jeg ser sjelden på film, men kan lese ei god bok av og til. Ikke noe fast opplegg. Gjør det jeg føler for. Så har jeg ikke små barn lengre, min minstemann som bor hjemme enda er blitt 21 år.

  4. Likte du filmen Raw? Har hørt så mye fælt om den 😛 Så er nesten litt usikker på om jeg skal tørre å se den 😛

  5. Elisa: Ja, jeg likte den veldig godt 😀 Men nå liker jeg sånne filmer da hehe ^^ Den var ikke skummel, men kanskje litt ekkel hvis man ikke har sett mange sånne filmer før 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *