November 2017 – oppsummering

Categories Blogg

Månedens innlegg

November startet med en litt forsinket oppsummering av Halloween

Og det var tid for farsdagen

Den første snøen kom

Og jeg delte noen portretter fra sommeren

Så var det tid for Black Friday, og jeg delte noen tips med dere


Før måneden ble avsluttet med store bakeplaner

 

5 positive ting
1. Jeg har begynt med innkjøp av julegaver
2. Videochatten i Facebook bestemte seg plutselig for å funke, så jeg fikk pratet litt med Marcus. De skal komme på besøk før jul, jeg gleder meg!
3. Det har begynt å komme opp julelys rundt omkring, utrolig fint også lyser det litt opp i mørketiden
4. Jeg vant da jeg skrev under på Hvit Jul. Faktisk så visste jeg ikke at det gikk an å vinne noe, jeg skrev under fordi jeg synes saken er så viktig.
5. Den første snøen kom

 

Filmer sett

 

Bøker lest

~Håper alle har hatt en fin november, og at julemåneden blir enda bedre


 

40 kommentarer

40 thoughts on “November 2017 – oppsummering

  1. Det ser ut som att du har haft en mysig november.
    (Sent) Svar: Tack för din kommentar. Hoppas att du har återfått energin.
    Kram

  2. En fin oppsummering i bilder fra november måned. Her er litt av hvert som har krydret novemberdager. De silkekakene / sjakkrutene der så jo proffe ut!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *