Filmer sett i 2017 – del 1 (med anbefalinger)

Categories Lister
Grave Encounters PosterGrave Encounters 2 PosterAs Above, So Below PosterThe Boy PosterThe Darkness PosterSatanic PosterAmerican Poltergeist 3 PosterKill Game PosterThe Girl on the Train PosterThe Shallows PosterThe Remains PosterThe Other Side of the Door PosterThe Lazarus Effect PosterDark Skies PosterThe Invoking 2 Poster31 PosterBad Moms PosterInsidious: Chapter 2 PosterInsidious 3 PosterBad Santa 2 PosterWaiting... PosterHot Pursuit PosterBefore I Wake PosterWrong Turn 3: Left for Dead PosterWrong Turn 4: Bloody Beginnings PosterWrong Turn 5: Bloodlines PosterThe Woman in Black PosterJim Norton: Mouthful of Shame PosterThe Woman in Black 2: Angel of Death PosterThe Visit PosterWhy Him? PosterPoltergeist PosterAmerican Poltergeist PosterVacation PosterWould You Rather PosterDon't Breathe PosterArea 51 PosterFirstBorn PosterThe Bye Bye Man PosterRings PosterLavender PosterThe Autopsy of Jane Doe PosterThe Host PosterFifty Shades Darker PosterThe Pack PosterLouis C.K. 2017 PosterJim Jefferies: BARE PosterYou Again PosterA Cure for Wellness PosterEmelie PosterFallen PosterMorgan PosterHoneymoon PosterThe Watcher PosterLast Shift PosterThe Neighbour PosterPopulation 436 PosterThe Chosen PosterDon't Knock Twice PosterPreservation PosterDie Präsenz PosterFist Fight PosterThe Haunting of Molly Hartley PosterProm Night PosterSplinter PosterDemon Inside PosterForsaken PosterTonight She Comes PosterHacker PosterThe Black Room PosterNecrophobia 3D PosterMonster: The Josef Fritzl Story PosterParanormal Asylum PosterNaked PosterUnacknowledged PosterHorror Story PosterNo estamos solos PosterExtraordinary: The Stan Romanek Story PosterPhoenix Forgotten PosterAlien Abduction PosterLife PosterRaw PosterAustralien skies PosterLudo PosterMercy PosterGet Out Poster47 Meters Down PosterCult of Chucky PosterA Street Cat Named Bob PosterAnnabelle: Creation PosterOpen Water 2: Adrift PosterOpen Water 3: Cage Dive PosterGerald's Game PosterTrick 'r Treat PosterThe Poughkeepsie Tapes PosterClinical PosterPandorum PosterWithin PosterWolves at the Door PosterI Am the Pretty Thing That Lives in the House PosterAmityville: The Awakening PosterThe Call PosterHush PosterXX PosterAnguish PosterTemple PosterFifty Shades of Black PosterOscar Poster
 
 
 
Anbefales
The Shallows Poster The shallows. Jeg liker hai-filmer, og denne var intet unntak. Den handler om ei som leter etter en spesiell strand fra et bilde der hun ønsker å surfe. Nok et bevis på at det er tryggere å surfe på Internett, jeg er nok trygg en stund til 😉
The Other Side of the Door Poster The other side of the door. Dette er én av favorittene fra i år, jeg likte denne veldig godt. Den er ikke ekstremt skummel eller noe, men det var bare noe ved den som jeg virkelig likte. Den handler om et par som har mistet sønnen sin i en tragisk ulykke, og som er villige til å prøve noe drastisk for å få en siste samtale med han. Anbefales sterkt!
31 Poster 31. Jeg er fan av Rob Zombie sine filmer, så denne måtte jeg selvfølgelig sjekke ut. Dersom du liker hans andre filmer så tror jeg du vil like denne også. Kort fortalt handler den om et voldelig spill der du må overleve i 12 timer sammen med en gjeng sadistiske klovner. Klassisk Rob Zombie stil!
Bad Santa 2 Poster Bad Santa 2. Bad Santa var hylmorsom, og jeg som mange andre har gledet meg til oppfølgeren. Denne var også bra, gutten fra den første filmen er nå relativt voksen, og filmen fortsetter med den samme dystre humoren. Marcus og Willie begraver stridsøksen midlertidig for et siste gig for å skaffe seg penger, men som alltid byr det på utfordringer.
Hot Pursuit Poster Hot pursuit. Jeg elsker aksenten til Sofia Vergara og også Modern Family serien, og av de grunnene alene så måtte jeg se denne filmen. Den perfeksjonistiske politidamen prøver å beskytte kona til en såkalt “drug boss” mens de prøver å komme seg til rettssaken. Det hadde jo kanskje vært enkelt nok dersom de ikke hadde fiender som vil gjøre alt for at de ikke skal vitne.
Jim Norton: Mouthful of Shame Poster Mouthful of shame. Jim Norton kan ikke beskrives, han må rett og slett bare sees. Dersom du liker stand up komikere med en pervers sans for humor så har du nok fått en ny favoritt etter å ha sjekket ut hans materiale.
The Visit Poster The visit. Denne typen filmer har jeg ikke sett så mange av, og den falt i smak. Filmen handler om to søsken som skal treffe sine besteforeldre for første gang. De drar på ferie for å være hos dem, men besteforeldrenes oppførsel viser seg å være merkelig. Hvem hadde trodd at søte gamle mennesker kunne være creepy?
Would You Rather Poster Would you rather? Dette er også en av storfavorittene fra i år! Den var såpass bra at jeg anbefalte den til kjæresten min (som er superkresen på filmer), og det ble en favoritt hos han også! Would you rather er et spill ledet av en rik og sadistisk mann som elsker å se hva folk er villige til å gjøre for penger. Hovedpersonen trenger desperat penger for å redde sin bror og blir uvitende med på spillet. Personlig synes jeg denne filmen har litt “Saw” preg i seg, om du liker de filmene bør du definitivt sjekke ut denne.
Area 51 Poster Area 51. Jeg synes Area 51 alltid har vært et interessant tema, hva skjuler seg egentlig i det området? Denne filmen har brukt en av konspirasjonsteoriene som utgangspunkt, nemlig aliens. Tre ungdommer filmer mens de skal bryte seg inn i Area 51, det blir ganske så spennende etter hvert!
Rings Poster Rings. Som jeg har nevnt tidligere absolutt elsket jeg “The Ring”, men 2eren var derimot en skuffelse så jeg hadde ikke store forhåpninger for denne. Jeg må si jeg likte å se den, og selv om den ikke gikk helt til topps så tok jeg den med her likevel. Historien fortsetter altså med samme handling som de første filmene, dersom du ser filmen dør du etter 7 dager. Ikke rings altså, men filmen i filmen. Eller kanskje ikke? Hva om jeg så filmen for noen dager siden og må bryte forbannelsen ved å la én av dere se den? Tørr dere ta sjansen? Hehe 😉 Anyways… Filmen er satt i mer moderne setting, og spres nå via blant annet via pc. Personlig savner jeg preget fra den første, VHS kassetter og gamle tver er rett og slett mer creepy enn laptop og flatskjerm.
 
 ~Har dere sett noen av disse, eller er det noen dere ønsker å se?

 

 

 

36 kommentarer

36 thoughts on “Filmer sett i 2017 – del 1 (med anbefalinger)

  1. Tror ikke jeg har sett noen av disse..mange “skumle” ser det ut til..hehe..:) Så Den 12 mann på kino her om dagen og den likte jeg godt :)) Ønsker deg ei fin kommende uke :))

  2. Så sykt at du husker alle disse filmene også, haha! Kjempemoro innlegg, selv om vi ikke har helt samme filmsmak, hehe <3

  3. Vilde: Hadde nok ikke husket det om jeg ikke hadde skrevet ned, men det har vært veldig morsomt å se så mye nytt selv om ikke alt var like bra 🙂 Hehe nei skrekkfilmer er nok ikke for alle <3

  4. Charlene N. Nedrum: Så bra 🙂 Personlig synes jeg ikke den var så veldig bra, men det kan jo hende jeg bare er litt sær hehe 😛 Si gjerne hva du syns om den når du er ferdig 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *