Januar 2018 – oppsummering

Categories Blogg

 

Månedens innlegg


Årets første innlegg var en liste over nyttårsforsettene for 2018

Deretter delte jeg en litt forsinket oppskrift på sukkerfrie sjakkbrettkaker

Og målene mine for den første måneden

Jeg viste dere hvilke filmer jeg hadde sett i fjor

The Host PosterA Cure for Wellness PosterMorgan PosterHacker PosterRaw PosterThe Other Side of the Door Poster
Og hvilke jeg anbefalte

Så kom det noen forsinkede bilder fra julaften

Det kom også et innlegg over hvilke bøker jeg hadde lest

Bilderesultat for fallen book
Bilderesultat for torment bookBilderesultat for passion bookBilderesultat for rapture book lauren kate
Og hvilke jeg anbefalte

Før måneden ble avsluttet med et innlegg om nyttårsaften

 

5 positive ting
1. Jeg har trappet ned på medisiner
2. Det har vært ekstra jobbing
3. Jeg har kuttet kraftig på utgiftene mine
4. Jeg hadde pizzakveld
5. Jeg har kommet i gang med nyttårsforsettene og målene mine

 

Mål for måneden
1. Stå på ski
2. Opprydning og organisering (har begynt, men mangler en del)
3. Spise sunnere
4. Starte på en bullet journal
5. Mer aktiv i hverdagen (svimte av flere ganger og bestemte meg for å la denne ligge på vent)
6. Medisinkutt
7. Mer aktiv på sosiale medier
8. Fotografere mer innendørs
9. Gjøre noe snilt for andre
10. Utforske nye filmer og bøker

 

Filmer sett
Neverlake PosterThe Haunting of Helena PosterDream House PosterRoom 205 PosterHappy Death Day PosterThe Ouija Experiment PosterThe Ouija Experiment 2: Theatre of Death PosterBeautiful Creatures PosterVampire Academy PosterFunctional Fitness Poster

Bøker lest
Bilderesultat for måken jonathanBilderesultat for full moon rising keri arthurBilderesultat for kissing sin keri arthurBilderesultat for tempting evil keri arthur
Bilderesultat for richard townshend bickers bombing runBilderesultat for my soul to saveBilderesultat for once bitten twice shy book

 

~Hvordan har den første måneden i det nye året vært for dere?


 

34 kommentarer

34 thoughts on “Januar 2018 – oppsummering

  1. Høres slitsomt ut å svime av sånn flere ganger. :/ Men når det er sagt så har jeg troen på at du vil greie å mestre dette aktivitetspunktet likevel en eller annen annen gang 🙂 I belive in yah!

  2. fine mål 🙂
    jeg har startet opp med trening nå i januar, og det er noe jeg håper jeg klarer å fortsette med. god søndag:)

  3. Fin oppsummering av januar 🙂 Og så fine mål for måneden, kjipt at du svimte av og sånt da, men deilig å kunne kutte ned på medisiner kan jeg tenke meg 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *