Februar 2018 – oppsummering

Categories Blogg

Månedens innlegg

Februar startet med noen bilder fra “skituren” i januar


Og 10 ting jeg ville gjøre i februar


Vinduene var dekket med istapper

Mamma og jeg lagde sukkerfrie fastelavnsboller (trykk på bildet for oppskrift)

Og Benjamin og jeg feiret Valentine’s Day sammen

Mot slutten av måneden kom savnet etter våren

Og ikke minst alle de fine vårblomstene

 

5 positive ting
1. Mamma og jeg feiret fastelavn med sukkerfrie boller
2. Benjamin og jeg feiret Valentine’s Day sammen
3. Jeg har jobbet mer enn vanlig
4. Jeg kjøpte inn sukkerfrie og glutenfrie oreokjeks for å kose meg litt ekstra
5. Jeg har endelig begynt prosessen med å skrive ned alle bøkene jeg har

 

Mål for måneden
1. Lage fastelavnsboller
2. Gjøre noe koselig på Valentine’s Day med kjæresten ♡
3. Fortsette med rydding og organisering
4. Fotografere mer innendørs
5. Jobbe mer enn vanlig
6. Forberede meg på timene jeg har hos ulike spesialister i mars
7. Være flink til å spare
8. Trappe ned på medisiner (flyttes til neste måned)
9. Donere bort ting jeg ikke bruker/trenger (har samlet sammen mye, trenger bare å få levert)
10. Lese en klassiker

Filmer sett
It PosterAlien Contact: Outer Space PosterThe Ritual PosterStill/Born PosterWhite Coffin PosterLeatherface PosterDarkness Rising PosterJigsaw PosterDiana: In Her Own Words PosterPatient Seventeen Poster

 

Bøker lest
Bilderesultat for another one bites the dust bookBilderesultat for biting the bullet bookBilderesultat for the catcher in the rye amazonBilderesultat for bitten to death book jennifer rardinBilderesultat for evil at heart chelsea cain amazonBilderesultat for eighty days yellow amazonBilderesultat for bloodfire amazon

 

~Håper alle har hatt en fin februar

44 kommentarer

44 thoughts on “Februar 2018 – oppsummering

  1. En begivenhetsrik februar er nok en grei oppsummering, og meget innbydende. Jeg måtte bare fotografere oppskriften deres på fastelavnsboller uten sukker. Sjelden jeg gidder å skrive ned, tar et bilde istedet, så har jeg den til senere. Vakre bilder av istapper og ulike trær, likte best det med hjerter da. Ellers var det rosa treet nydelig. Det var så flott og kreativt det treet med hjerter. Vet du var ute med din kjære da, for jeg tror jeg var innom det blogginnlegget. Fine mål for måneden. Ser at du har sett masse filmer. Jeg ser så sjelden på film og har faktisk ikke sett noen av disse. Går på kino en og annen gang med min mann da. Ha en fortsatt fin kveld! <3

  2. Gleder meg alltid til disse innleggene dine for hver måned, du gjør det så fint og ryddig i tillegg til annerledes enn mange andre! Du leser så fantastisk mye bøker:D det er bra jobbet! Hihi. Jeg får masse tips til både bøker og filmer her <3 å bildene dine er veldig flotte! Spesielt de istapp bildene:-)

  3. toveview: Så koselig at du vil prøve oppskriften, håper du liker den! 🙂 Hehe det samme gjør jeg også, mye lettere å ta et bilde enn å skrive ned alt sammen. Tusen takk, så utrolig snilt sagt <3 Håper du får en fin helg <3

  4. Dette var et skikkelig bra innlegg! Ser ut som februaren din har vært fin! Blir imponert over hvor mange bøker du har klart å lese, wow!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *