Mai 2018 – oppsummering

Categories Blogg

Månedens innlegg

Mai startet med målene for måneden

Før jeg delte noen bilder av plantelivet i hagen

Så var det tid for himmelsprett

Og jeg hadde en spørsmålsrunde på bloggen, trykk på bildet hvis du har noen spørsmål du lurer på

Før måneden ble avsluttet med litt vannmelon

 

 

5 positive ting
1. Det har vært veldig fint vær
2. Det har begynt en ny sesong av “90 days to wed”, my guilty pleasure
3. Jeg har prøvd litt nytt på matfronten
4. Det ble litt sykepenger fra NAV denne måneden
5. Jeg har sett en del dokumentarer

 

Mål for måneden
1. Dra på alle timeavtalene mine
2. Sende en klage til NAV
3. Feire bursdagen min
4. Feire 17. mai
5. Dra på Vegetarfestivalen
6. Følge et mye strengere budsjett
7. Lage årets første smoothie bowl
8. Ta bilder av kirsebærtrærne
9. Vårrengjøring
10. Gjøre noe koselig i pinsen

 

Filmer sett
Kevin James: Never Don't Give Up PosterThe Darkest Dawn PosterThe Week Of PosterTesla PosterCold Case JFK PosterNazi Concentration and Prison Camps PosterCaptive for 18 Years: The Jaycee Lee Story PosterTwinsters PosterEvery Second Counts: The Story of the 2008 CrossFit Games PosterBilderesultat for nova why sharks attack

 

 

Bøker lest
Bilderesultat for the nostradamus propheciesBilderesultat for vann til elefantene vokBilderesultat for nostradamus profetier
Bilderesultat for kakerlakkene bokBilderesultat for djevelmasken

 

~Håper dere har hatt en fin mai <3

16 kommentarer

16 thoughts on “Mai 2018 – oppsummering

  1. Superfine bilder. Du er virkelig flink til å få frem bokeh effekten og denne klarheten! Veldig bra at du har klart så mange mål! 😀 og likte de 5 positive listen din! Veldig kul , fin å ryddig oppsummering!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *