10 ting jeg vil gjøre i juni

Categories Blogg

1. Dra på alle timeavtalene mine. Jeg har noen timeavtaler jeg må på denne måneden.

2. Gå gjennom nyttårsforsettene. Vi er nå kommet et helt halvt år inn i 2018, så da er det jo greit å se hvordan man ligger an med forsettene.

3. Dra på stranda. Det er ikke sommer uten å dra på stranda. Hvor herlig er det ikke å høre bølgebrus og kjenne den varme sanda under føttene?

4. Lese spansk for nybegynnere. Jeg fant Vidas 1 i både tekstbok og øvingsbok på gjenbruksrommet på Lindum, og ettersom jeg alltid har ønsket å lære spansk så tok jeg de med meg. Da jeg var liten lærte jeg en god del, men mye er glemt nå. Det blir spennende å se om jeg husker noe etter hvert.

5. Oppdatere bullet journalen. De siste månedene har vært ganske tøffe, og jeg har derfor ikke orket å bruke bullet journalen. Derfor skal jeg prøve å rette på det denne måneden.

6. Øve meg på portretter. Det er en av nyttårsforsettene mine som jeg ikke har fått jobbet noe med enda, så da er vel kanskje tiden inne for å begynne.

7. Grille. Det er ikke sommer uten grilling heller, så dersom grillforbudet blir opphevet skal jeg prøve å få grillet litt. Jeg er usikker på hvordan reglene er for å grille i egen hage, men jeg vet i hvert fall det er forbudt i skog og mark nå i varmen.

8. Blogge mer. I det siste har det ikke vært så mye aktivitet på bloggen, så jeg skal være litt flinkere denne måneden.

9. Spille piano. Da jeg var liten ønsket jeg å kunne spille piano, og jeg satt i timesvis foran orgelet til mamma. Jeg lærte meg aldri stort egentlig, men jeg hadde det veldig morsomt. Nå har jeg fått låne keyboardet til kjæresten min, så jeg håper å kunne lære litt mer.

10. Være mer ute. Jeg er altfor mye innendørs, og har ikke lyst til å sitte inne hele sommeren igjen og innse på høsten at nok en sommer ble tilbragt inne uten å gjøre noe.

~Har dere noen planer for juni?

44 kommentarer

44 thoughts on “10 ting jeg vil gjøre i juni

  1. Først; vakkert blomsterbilde innledningsvis! Her ramser du opp masse ting å gjøre som både er en del av hverdagen og noe som gir store gleder i livet. Portrettfotografering er fint og interessant. Selv skal jeg på et Film – og fototreff midt 2018 hele førstkommende helg. Der blir det også muligheter for portrettfotografering. Du burde melde deg inn i en fotoklubb. Der lærer en mye og får oppleve mye! Ha en fin morgendag! Klem <3

  2. Nyttårsforsettene ja, nå kom jeg på noe som igjen satte meg på en ide!: For i år har jo jeg et lite mål om å titte innom en strippeklubb for første gang i livet. Bare for å ha prøvd det liksom. Og siden jeg skrev ned det forsettet i slutten av desember/ begynnelsen av januar så har det jo dukket opp noen nye bekjentskapelser i livet mitt som jeg tenker jeg kan spørre nå om de ønsker å være med.
    For det er litt derfor jeg ikke har gjort det enda, jeg har rett og slett ikke hatt noen jeg har følt jeg kunne spurt om å bli med. Og ikke pokker om jeg går inn på en strippeklubb alene første gangen xD

  3. Hei Iselinrenee 🙂
    Flotte bilder til innlegget ditt 🙂
    Grilling får vi håpe blir en del av sommeren – om det kommer en del regn som gjør at det ikke er så tørt lenger 🙂
    Ønsker deg gode dager – og at du når mål du har satt deg 🙂

  4. Får du inn alt dette så kommer du til å få en veldig fin juni 🙂 Har selv et innlegg om mine ønsker for juni, håper mange av de punktene blir ticked off 🙂

  5. Aylar Von Kuklinski: Ja hvorfor ikke, det er morsomt å prøve nye ting 🙂 Hehe nei, det er kanskje ikke en aktivitet som ser spesielt bra ut å gjøre alene xD

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *