Nyttårsforsetter – andre kvartal

Categories Blogg

Spise sunnere
Jeg har blitt mye flinkere til å få i meg grønnsaker i det siste, og passer alltid på å få i meg minimum 300 gram daglig. I tillegg har jeg begynt med chiafrø og tilskudd av vegetabilsk omega 3 igjen. Til tross for at jeg ikke liker avokado har jeg også prøvd å inkludere litt av det, minuset er at jeg ikke liker smaken og spiser såpass lite av gangen at den råtner før jeg blir ferdig. Kanskje jeg skal prøve å putte den i en smoothie i stedet.

 

Nå 20 000 følgere på Instagram
Jeg har ikke nådd dette målet enda, men jeg er enda litt nærmere enn ved forrige oppdatering. Det går sakte men sikkert fremover!

Begynne med fotooppdrag
Dette punktet har jeg ikke begynt med enda, her må jeg bli flinkere!

 

Være mer aktiv i hverdagen
Tja, hva skal man si… Tror nok svaret er det samme som ovenfor 😉

 

Spare mer penger enn i fjor
Jeg prøver å spare så godt jeg kan, men nesten uten inntekt er det ikke så lett.


Være mer sosial
Dette punktet har heller ikke vært så vellykket dessverre…

 

Kutte ned på medisiner
Her har jeg vært flink. Jeg har kuttet ned mye på to av medisinene, og håper jeg kan bli helt ferdig med dem snart.

 

Vise mer kjærlighet
Jeg håper det hvert fall? <3

 

Bli mer organisert
Det falt litt ut en periode, men nå har jeg begynt å hente meg inn igjen.

 

Finne ut hva det er som gjør at jeg er utslitt hele tiden
Dette har jeg ikke skrevet så mye om enda, men som noen kanskje har lest tidligere har jeg altså hatt timer hos flere spesialister de siste månedene. Noen av tingene begynner å bli avklart, men jeg har enda en del jeg må igjennom som jeg gruer meg veldig til og har derfor valgt å ikke dele så mye foreløpig.

 

~Åssen går det med deres nyttårsforsetter?

48 kommentarer

48 thoughts on “Nyttårsforsetter – andre kvartal

  1. Så flink du er som opprettholder nyttårsforsettene dine så bra! 🙂 Jeg hadde kun 2 nyttårsforsetter i år, å det var å opprettholde røykslutt(snart 1 år uten nå) samt fortsette i behandling(noe jeg også gjør) 🙂

  2. Dette ser veldig lovende ut, fint at du oppdaterer om hvordan det går! Mitt forsett om fysisk aktivitet har sklidd litt ut, men heldigvis går jeg mye, så da blir det ikke helt stille i hverdagen. Ellers hadde jeg ikke så mye forsetter for i år 🙂

  3. Synes du har vært flink stort sett til å holde deg til dine mål jeg. Stå på! Får håpe de finner ut hvorfor kroppen din “streiker” litt innimellom. Vet ikke hvilke blomster du har tatt bilde av her med vakre var de. God natt!

  4. Hanna: Ja samme her, det er nok pga den nye algoritmen de har. De viser bildet du laster opp til 10 % av følgerne dine, og hvis mange nok liker og kommenterer så blir bildet vist til de resterende 90 %. Da er det ikke så lett lenger :O

  5. Så gøy at du oppdaterer oss om hvordan det går. Ser ut som du har fått til mye. Masse lykke til videre 😊

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *