Juni 2018 – oppsummering

Categories Blogg

Månedens innlegg

Juni startet med månedens mål

Og med noen bilder av det flotte villmorelltreet vårt


Jeg lagde smoothie bowls i artige farger


Og delte honningmelonen min med maurene


Pusene nøt lange dager (og kvelder) ute i hagen


Så var det tid for en gjennomgang av nyttårsforsettene i andre kvartal

Før måneden ble avsluttet med varme dager utendørs

 

5 positive ting
1. Vi hadde besøk av familien
2. Jeg har prøvd mye nytt på matfronten
3. Det har vært fint vær
4. Jeg fikk besøk av en venninne
5. Jeg fikk donert bort noen bøker, og skaffet meg noen nye

 

Mål for måneden
1. Dra på alle timeavtalene mine. Fullført. Dessverre er det flere igjen
2. Gå gjennom nyttårsforsettene. Fullført.
3. Dra på stranda. Ikke fullført. Vi prøvde, men fikk ikke parkert noe sted. Og bystranda i nærheten føles egentlig ikke som en strand
4. Lese spansk for nybegynnere. Fullført. Jeg rakk å lese både tekstboken og øvingsboken
5. Oppdatere bullet journalen. Fullført.
6. Øve meg på portretter. Ikke fullført.
7. Grille. Ikke fullført. Det er fortsatt grillforbud
8. Blogge mer. Fullført.
9. Spille piano. Fullført.
10. Være mer ute. Fullført.

 

Filmer sett
Feral PosterFamily Blood PosterDelirium PosterTruth or Dare PosterAmusement PosterThe Maus PosterOperator PosterThe Heretics PosterA Quiet Place PosterThe Snowman Poster

 

 

Bøker lest
Bilderesultat for vidas 1 spansk for nybegynnere øvingsbokBilderesultat for marekorsBilderesultat for the sleeping doll
Bilderesultat for hobbiten bokBilderesultat for vidas 1 øvingsbokBilderesultat for deceit clare francis

 

 

36 kommentarer

36 thoughts on “Juni 2018 – oppsummering

  1. Man får være fornøyd med det man har fått gjennomført..så følger nok di andre tinga på etter hvert.. 🙂 Masse flotte sommerlige bilder med vakkert lys i seg <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *