Loppisfunn

Categories Hjertesaker


Denne lørdagen var jeg på årets første (men forhåpentligvis ikke siste) loppemarked

Til tross for dårlig plass i bokhylla fant jeg likevel noen bøker som fikk være med hjem

Det var blant annet bøker om zombier og vampyrer

Og en parodi skrevet av noen som tydeligvis har gått lei av Ringenes Herre

Jeg fikk også med meg en kokebok av flinke Kristine Weber som har mange fantastiske oppskrifter jeg gleder meg til å prøve

I tillegg fant jeg én av pensumbøkene på et nettstudie jeg har vurdert å ta, kanskje det var et tegn?

Jeg fant også bøkene om den udødelige Nicholas Flamel, en alkymist som skal ha klart å lage de vises sten 

Er det rart at det meste jeg har av kunnskap på dette området er fra Harry Potter?

Uansett ble også disse fine bøkene med meg hjem, og jeg gleder meg til å begynne lesingen

Hvor flotte er ikke coverene?

Det synes ikke så godt på bildene, men de glinser vakkert i gull

Jeg kjøpte også et fotoalbum til bildene mine. I virkeligheten er rosafargen nydelig

~Liker dere å dra på loppemarked?

58 kommentarer

58 thoughts on “Loppisfunn

  1. Så artig og gå på Loppis! Du er jo en lesehest, så hyggelig å finne så masse gode bøker da. The picture of Dorian Gray, Oscar Wilde, mener jeg at jeg har lest, men det er meget lenge siden. Ikke spør meg hva det handlet om, det har nok dessverre gått i glemmeboken, he-he. Klem <3

  2. Kan gjøre mange kupp på loppemarked 🙂 .. pleier å se eyter bøker jeg også på loppemarked men er blitt for sløv når det gjelder å lese bøker. Går for det meste i lydbøker.
    Nå er det natta her og da blir det Opprinnelse med Dan Brown. .. zzzzzz

  3. Så herlige ting du fikk med deg! Jeg elsker å dra på loppis eller på fretex, det er virkelig så herlig å bare gå rundt å titte, samt ta med seg noen herlige skatter hjem! 😀

  4. Er på loppemarked….aldri! Men skjønner dette må prøves ut, for du har jo funnet kjempe masse. Flere av bøkene vekket nyskjerrighet hos meg 😀 Har ikke hørt om noen av dem før jeg.

  5. toveview: Det er kjempe morsomt! Jeg tror jeg har sett halve filmen av den også, men husker ikke noe særlig av den. Hvis jeg husker riktig så handler det om en vampyr, men det skal jeg ikke si for sikkert hehe 😛

  6. Littsteingal: Det kan man absolutt 🙂 Det er kjekt å se etter bøker ja, er jo som regel litt penger å spare 🙂 Lydbøker funker jo fint det også 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *