10 ting jeg vil gjøre i oktober

Categories Blogg

1. Feire halloween. Oktober er jo måneden for Halloween, så det vil jeg prøve å få feiret.
2. Kjøpe bursdagsgaver. Det er tre stykker i familien som har bursdag i Oktober, en skikkelig bursdagsmåned! 
3. Dele oppskriften på eplekake. Forrige måned bakte jeg eplekake to ganger før jeg ble fornøyd med oppskriften, men nå er den altså klar for deling.
4. Ha en photoshoot. Oktober er tiden for en photoshoot med Halloween tema.
5. Bli flinkere til å drikke nok vann. I det siste har jeg ikke vært flink til å drikke nok vann, så her må det skjerpes!

6. Begynne planleggingen av julegaver. Jeg synes det er greit å ha en liten brainstorming før jeg begynner på handelen, det blir mindre stress hvis jeg begynner tankeprosessen litt før.
7. Bevege meg bittelitt mer hver dag. Et av nyttårsforsettene mine var å bli mer aktiv i hverdagen, noe som ikke har fungert foreløpig. Men denne måneden vil jeg prøve å hvert fall bli mer bevisst og forbedre bittelitt der jeg klarer.
8. Donere noe til veldedighet. Det er på tide å gå gjennom skuffer og skap igjen, og donere det jeg ikke lenger bruker.
9. Dra til spesialisten i Oslo. Jeg har en oppfølgingstime i Oslo denne måneden som jeg må få dratt på.
10. Rydde soverommet. Soverommet mitt ser ganske kaotisk ut for tiden fordi jeg sorterer bøker, filmer og andre ting. Så denne måneden vil jeg prøve å få organisert rotet mitt litt bedre. Det er bedre med system i rotet enn rot i systemet 😉

~Hvilke mål har dere for oktober?

66 kommentarer

66 thoughts on “10 ting jeg vil gjøre i oktober

  1. Så fine mål du har! 🙂 Mine mål for Oktober er å ; Lese ut en bok, være mer aktiv på blogg og Instragram, Prøve å få 1050 følgere på Instagram også må jeg finne de perfekte vinterskoene! 😀

  2. Jeg også liker Halloween. Skal ikke feire det, men markerer det ved å lese ekstra med horrorbøker og skrekkfilmer i løpet av måneden. =) Jeg må også bli flinkere til å drikke vann, så takk for påminnelsen. Jeg drikker så mye kaffe at det er lett å glemme å få i seg nok vann.

  3. Det var roligt att läsa och vilken fin bild 🙂
    Sv: Jaa det är väldigt roligt att vara med i tv-programmet Bonde söker fru 🙂

  4. Många bra punkter på din lista. 🙂 Själv dricker jag vatten varje dag. Kul med julklappar och jag har också födelsedagsfirande på ingång då min bästa vän fyller år snart. 🙂

  5. Fine mål, håper du klarer å fullføre listen 🙂
    Selv har jeg ingen spesikke mål annet enn forsøke skaffe med en jobb!

  6. Ina: Det er jo en fin måte å feire på det også 😀 Hehe ja, spesielt nå når været er kaldere. Kaffe og te er liksom litt mer fristende enn vannet 🙂

  7. Therese Bråthen: Tusen takk 🙂 Så fine mål, masse lykke til med de 🙂 Oi det må jeg også, tror ikke jeg har noen vintersko :O Takk for påminnelsen 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *