Bli med på årets fakkeltog mot pels 2018

Categories Hjertesaker


Lørdag 27. oktober er det igjen tid for fakkeltog mot pels. Dette året har vi mye å feire, selv om vi ikke har kommet i mål enda. Markeringen i år blir et seierstog for at protestene våre endelig har blitt hørt, Norge skal forby pelsdyroppdrett innen 2025! Men vi må fortsatt vise at vi ikke gir oss før burene er tomme, 7 år er lenge for de stakkars dyrene. Det er også viktig å jobbe for et forbud mot import av pels fra andre land, slik at vi på ingen måte støtter denne grusomme industrien.

Jeg må virkelig bare skrive hvor takknemlig jeg er for at NOAH har ledet denne kampen for dyrene, og selvfølgelig også alle dere som har vært med. Uten dere hadde ikke denne industrien blitt avviklet! Fakkeltoget mot pels har 15-års jubileum i år, så la oss sammen skape historie ved å lage tidenes største fakkeltog mot pels <3

Facebook-eventer for mer informasjon
Her er en oversikt over hvilke byer som har fakkeltog mot pels i år, trykk på byen nærmest deg dersom du ønsker å være med å stille opp for dyrene, og å gjøre årets fakkeltog til det største noen sinne. Ikke glem å inviter en venn eller to (eller ti) <3

 

BergenTrondheimHaugesund MoldeLarvikStavangerFredrikstadBø i TelemarkHamarMo i RanaArendalKristiansandLillehammerBodøLevangerDrammenUlsteinvikÅlesundTønsbergTromsøOslo

 

Listen over byer vokser stadig, og jeg skal oppdatere listen når flere byer er kommet med.

~Skal dere være med i fakkeltoget i år?

40 kommentarer

40 thoughts on “Bli med på årets fakkeltog mot pels 2018

  1. Hadde det vært i nærheten så hadde jeg blitt med sammen med Vamp for jeg forstår ikke helt hvorfor vi skal ha pels. Å gå rundt med et dødt dyr er vel ikke noe stas. Jeg er ikke så glad i elgehoder på veggen heller.

  2. Atle: Da får vi håpe at det blir noen byer med i nærheten av deg, lista vokser visst stadig 😀 Nei det er jeg helt enig i, hvem vil ha et hode hengene på veggen :S I Drammen er det hvert fall mange hunder som er med i toget, så tror Vamp også er hjertelig velkommen dersom det blir et fakkeltog i ditt område 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *