Fakkeltog mot pels Drammen 2018

Categories Hjertesaker


Lørdag 27. oktober var det tid for årets fakkeltog mot pels.

I år hadde vi god grunn til å feire ettersom pelsnæringen skal nedlegges innen 7 år

Men 7 år er fortsatt lenge for dyrene, og vi ønsker fortgang!

I tillegg jobbes det også med et importforbud fra andre land, slik at Norge ikke støtter denne grusomme industrien på noen måte

Det var godt å se hvor mange som tok litt tid av lørdagen sin for å fremme en viktig sak

Dere er fantastiske <3

Sammen er vi dyrenes stemme, og vi gir oss ikke før hvert eneste bur er tomt!

Jeg håper behovet for å gå i fakkeltog neste år ikke er der lenger, og at næringen allerede da er avviklet

Men dersom det er nødvendig så vet jeg at det kommer mange fine mennesker for å tale dyrenes sak

Jeg vil også skrive en takk til NOAH og de frivillige i Drammen som hjalp til med å arrangere fakkeltoget i byen vår

Fakkeltoget gjorde torget enda finere enn vanlig <3


~Var dere med på fakkeltoget mot pels?

 

26 kommentarer

26 thoughts on “Fakkeltog mot pels Drammen 2018

  1. Så fint at du stilte! Planen min var å stille, men da jeg lå rett ut med feber og en allergisk reaksjon på noen tabletter måtte jeg holde sengen denne dagen! Krysser fingrene for at man slipper fakkeltog neste år, å at vi endelig har fått høre dyrenes stemme! 🙂

  2. Blir så glad når folk bryr seg om dette! <3 7 år fremdeles 7 år for mange, men håper det blir jobbet mot, i tillegg til importforbudet. Kjempeflotte bilder!

  3. Therese Bråthen: Ååh stakkars, det hørtes ikke bra ut 🙁 Håper du føler deg bedre nå <3 Ja, det hadde vært fantastisk om det ikke var nødvendig neste år 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *