10 ting jeg vil gjøre i august

Categories Blogg
  1. Øve på stressmestring. Det går ikke så bra for tiden, det skjer mye negativt og jeg kjenner det påvirker helsen min. Derfor skal jeg øve litt på dette med stressmestring, og håpe på bedre tider…
    2. Nå 60 leste bøker hittil i år. Jeg har ikke vært like flink som jeg burde i det siste, så nå er det på tide å hente seg inn igjen slik at jeg rekker målet om 100 bøker i løpet av året.
    3. Nå 31k følgere på Instagram. Hjelp meg gjerne på veien ved å følge meg HER
    4. Komme til Checkpoint 6 på DuoLingo. Spansken går sakte fremover, men jeg lærer litt hver dag. Planen er å nå Checkpoint 6 denne måneden.
    5. Blogge mer. Det har gått litt opp og ned med bloggingen i det siste, men jeg skal prøve å få publisert flere innlegg denne måneden.
    6. Begynne med bullet journal igjen. Jeg har ikke oppdatert den på lenge, all motivasjonen forsvant når jeg ikke lenger hadde en printer. Men jeg skal prøve å få oppdatert den litt denne måneden.
    7. Ta backup av bilder og filer på pc-en. Det er en stund siden sist, så dette trengs!
    8. Gå på turer i skogen. Jeg har enda ikke hatt årets første skogtur, så nå er det på tide å ta seg en liten tur.
    9. Sette meg inn i den nye photoshop versjonen. Jeg har endelig fått 2020-versjonen, så her blir det litt nytt å leke seg med.
    10. Prøve noe nytt på matfronten. Jeg begynner å bli ganske matlei siden jeg spiser det samme hele tiden, så denne måneden vil jeg prøve noe nytt.

 

~Har dere noen mål for måneden?

14 kommentarer

14 thoughts on “10 ting jeg vil gjøre i august

  1. Så mange fine mål. Jeg liker også å lese. Har lyst til å få lest ut boka jeg holder på med nå (i ulvenes skygge). Jeg har også et mål om å gå 90km til sammen denne måneden, men har ligget rett ut så kan nok hende det ikke blir fult så mye som jeg håpet. Jeg elsker å gå i naturen og gjør det som ofte kroppen min tillater det.

  2. Så mange fine mål! Mål om å lese 60 bøker er skikkelig imponerende!! Jeg har falt helt ut av lesing, så jeg ligger på 3 bøker i hele år hittil 😂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *