10 ting jeg vil gjøre i august

Categories Blogg

1. Få ordnet internettet hjemme. Vi har hatt en del problemer med nettet her hjemme, så nå er det på tide å bytte leverandør.
2. Fotografere mer. Kameraet har ligget stille på hylla lenge og bare samlet støv, og det er det på tide å gjøre noe med.
3. Lage oumphikål. Jeg fant favoritt oumphen min i butikken igjen, med kebabsmak! Denne er så god å bruke i “fårikål” da den gir litt ekstra smak til kraften. Så da blir det oumphikål, en vegansk versjon av fårikål.
4. Prøve en ny yoga-rutine. Progresjonen har stagnert, derfor vil jeg bytte ut rutinen med en annen.
5. Kjøpe dialektnett. Jeg forelsket meg i det fine handlenettet da jeg så det på nettet, og nå hadde de fått det inn i en butikk like ved meg. Meant to be!
6. Få alle modulene i norskkurset på DuoLingo til level 2. Ettersom jeg ikke kunne velge norsk som morsmål, så tar jeg norskkurset bare for å ha fått med meg det i lista også.
7. Prøve et nytt vegansk produkt. Jeg ønsker å spise mer vegansk, og det er så spennende å teste nye produkter.
8. Nå 37k følgere på Instagram. I hvert fall hvis nettet blir stabilt igjen da, ellers blir det nok litt vanskelig.
9. Bestille et nytt bankkort. Jeg trenger et nytt bankkort, så når nettet er ordentlig på plass er det på tide å bestille et nytt.
10. Blogge mer. Det har vært ganske stille i det siste her på bloggen, så denne måneden skal jeg forsøke å blogge litt oftere.

 

~Har dere noen mål for den nye måneden?

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *