10 ting jeg vil gjøre i februar

Categories Blogg

1. Feire morsdag. I februar er det morsdag, så jeg tenkte å kjøpe en liten oppmerksomhet til mamma.
2. Feire valentines day. Det er også valentines denne måneden, som må feires med litt god mat og kanskje en film.
3. Nå unit 137 på spansk DuoLingo. Det går tregt fremover med læringen, men jeg gjør i hvert fall litt hver dag.
4. Oppnå 46k følgere på Instagram. Målet er 50k i år, så i februar vil jeg prøve å nå 46k.
5. Ta en backup av harddisken. Dette skulle jeg gjort i januar, så da får jeg gjøre det denne måneden i stedet.
6. Gå en tur med kameraet. Rett og slett fordi kameraet nesten ikke blir med ut på vinteren, og jeg sjeldent tar vinteraktige bilder.
7. Prøve en ny vegansk oppskrift. Jeg har lyst til å bli flinkere til å lage mat, i tillegg til å ha en del go-to retter som både er sunt og enkelt.
8. Donere bøker. På Magasinet i Drammen kan man donere bøker til et slags mini-bibliotek, og ettersom jeg har altfor mange bøker enn det jeg har plass til så tenkte jeg å donere bort noen.
9. Dra til tannlegen. Fortanna mi har knekt litt, så jeg må prøve å komme meg til tannlegen snart. 
10. Rydde i filene på pcen. Det er en del kaos i mappene på pcen, og jeg finner aldri det jeg trenger når jeg trenger det. Derfor skal jeg kategorisere ting litt bedre.

~Har dere noen mål for februar?

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *