10 ting jeg vil gjøre i juli

Categories Blogg

1. Ha overraskelsesfest for mamma som fyller 70 år. Mamma blir 70 år denne måneden, og det må så klart feires! Derfor har jeg planlagt en overraskelsesfest for henne, og forhåpentligvis klarer jeg å fikse alt før den store dagen.
2. Sette opp et bedre budsjett. Jeg har vært lite motivert når det gjelder budsjett dette året, så nå vil jeg ta litt tak i det og sette opp et bedre budsjett slik at jeg får et mindre forbruk.
3. Dra på stranda. Det er vel ikke sommer uten en tur på stranda?
4. Rydde skrivebordet mitt. Skrivebordet mitt har blitt et eneste kaos, Mount Everest blekner i sammenligning. Så denne måneden skal jeg rydde det, et ryddig skrivebord gir litt mer oversikt og arbeidslyst synes jeg.
5. Spise sunnere. Denne måneden vil jeg spise en del sunnere, blant annet prøve noen nye sunne oppskrifter og juice litt grønnsaker.
6. Ta et skippertak på spanskmålene mine. Jeg ligger litt bak planen på målene mine, og derfor vil jeg prøve å ta igjen mest mulig.
7. Lage en youtube video. Dette har jeg egentlig allerede gjort, men nevnt tidligere så gjorde jeg en feil som ikke gikk an å fikse og derfor må jeg gjøre det på nytt.
8. Spille mer piano. Det burde ikke bli så vanskelig å få til, ettersom jeg ikke har rørt pianoet på noen måneder hehe.
9. Studere et selvvalgt tema. Dette skulle jeg gjort forrige måned, men jeg rakk det ikke og derfor skal jeg prøve å ta det igjen denne måneden i stedet.
10. Lage flere lister. Jeg blir fort sliten av å ha masse ting i hodet, så for meg føles det godt å skrive ned ting. Da har jeg det på papiret, også trenger ikke hjernen min å huske på alt.

4 kommentarer

4 thoughts on “10 ting jeg vil gjøre i juli

  1. Høres ut som mål 1 er det morsomste 🙂 Det synes jeg i alle fall. Sånne ting er veldig koselig, og når andre blir glade, ingenting er bedre <3 Kos deg med listen 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *