10 ting jeg vil gjøre i juni

Categories Blogg

1. Planlegge overraskelsesfest for mamma som blir 70 år. Mamma fyller år i juli, og jeg har lyst til å overraske henne med et selskap. Jeg er ikke så flink til sånne ting, og det blir vanskelig å planlegge alt uten at hun finner ut noe. Men jeg skal hvert fall forsøke så godt jeg kan.

2. Komme halvveis på lesemålet mitt for 2019. Målet mitt for dette året er 100 bøker, og jeg skal prøve å nå 50 denne måneden.

3. Nå 25k følgere på Instagram. Dette var målet for 2019, men jeg har ligget litt foran skjemaet og håper på å klare målet allerede denne måneden.

4. Rydde og organisere mer. Jeg skal rydde og organisere mer, spesielt på soverommet, kjøkkenet og badet.

5. Spille mer piano. Jeg har ikke spilt piano på lenge, så hvis jeg skal lære meg 5 sanger innen året er over så må jeg øve mer.

6. Tegne mer i bullet journalen. Jeg har som mål å bli mer kreativ, og det å tegne selv om jeg har null talent inngår i det punktet.

7. Bruke opp en del av matvarene som står i skapet slik at det ikke må kastes. Jeg har vært en del flinkere enn jeg pleier, men det er fortsatt litt forbedringspotensiale når det kommer til matsvinn.

8. Studere et selvvalgt tema. Denne måneden vil jeg velge meg et tema som jeg skal lære litt mer om.

9. Lage en video. Dette er et nyttårsforsett jeg ikke har gjort noe særlig med enda, så denne måneden vil jeg prøve å komme videre med dette punktet.

10. Gjøre noe snilt for andre. Just because <3

8 kommentarer

8 thoughts on “10 ting jeg vil gjøre i juni

  1. Masse fine mål da. Jeg er litt imponert over folk som HAR mål 😀 Jeg har INGEN liksom.. Jeg snakker litt om å begynne å trene….men det har jeg snakket om i et par år nå, og det ser ikke ut som jeg skal begynne… Jeg fabler om å kanskje kunne få noen foto-oppdrag for blader for “gamle” folk…men jeg melder meg jo ikke, så det blir ikke noe av da 😀 Du vil nok nå dine, så målrettet du er 🙂

  2. Her var mykje bra. Eg likte Instagram-kontoen din eg. Så da er du ein person nærmere 25k.

    Liker at du setter deg høye men realistiske mål. Kor mange bøker har du lest no?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *