10 ting jeg vil gjøre i mars

Categories Blogg

1. Nå “Checkpoint 4” på DuoLingo. Denne måneden vil jeg nå checkpoint 4 på DuoLingo, slik at jeg skal rekke å bli ferdig med hele i løpet av dette året.
2. Innhente meg med bullet journalen igjen. Jeg har glemt å oppdatere den, noe av motivasjonen forsvant da jeg måtte levere fra meg printeren min. Så jeg skal forsøke å ta igjen det tapte denne måneden.
3. Oppnå 28k følgere på Instagram. Målet for 2020 var stort, og med Instagram sine nye algoritme og regler så blir det umulig for meg å nå det jeg ønsket. Men jeg gir ikke opp likevel, og setter meg heller noen mindre mål som jeg kan nå.
4. Se flere dokumentarer. Med jevne mellomrom liker jeg å se dokumentarer for å lære mer om ulike temaer, og da jeg så en liten dokumentar forrige måned fikk jeg lyst til å se mer.
5. Plante paprika, chili og hvitløk. Hvert år planter jeg frøene mine for sent, så i år skal jeg være litt ekstra tidlig ute. Kanskje blir det noen spisbare resultater til høsten.
6. Besøke grava til pappa på bursdagen hans. Pappa har bursdag i mars, og derfor vil jeg besøke graven hans og pynte litt der.
7. Brainstorme idéer til mulige youtube-videoer. Jeg filmet en del videoer i løpet av de første dagene i året, men disse tror jeg ikke at jeg kommer til å bruke. Derfor skal jeg heller prøve å planlegge noen andre videoer.
8. Nå 25 leste bøker hittil i år. Målet er 100 bøker, og denne måneden vil jeg nå 25.
9. Planlegge dagene bedre slik at jeg får mer hvile. I det siste har jeg blitt mer sliten og fått flere symptomer, så nå er det på tide å ta litt hensyn til egen helse og passe på at jeg får nok hvile i løpet av dagen.
10. Ordne opp med skattemeldingen. I fjor ble det trukket veldig mye for lite av skatten min på grunn av en feil, så jeg gruer meg litt til å se hvor mye jeg får i baksmell. Når dette er betalt må jeg også fikse skatten for i år, slik at jeg ikke må betale masse neste år også.

 

~Har dere noen mål for mars?

6 kommentarer

6 thoughts on “10 ting jeg vil gjøre i mars

  1. Fint å lærerikt å se på dokumentarer.. :)Best å ha orden på skattemeldingene..baksmeller og sånt er ikke noe gøy… Jeg har ingen spesielle mål for mars..men håper på mange dager med finvær så jeg kan kose meg med å ta bilder 🙂 Vakre bilder her hos deg… God helg <3

    1. Ja det er ikke noe gøy, så får håpe det ikke blir aaaltfor ille 😛 Det høres bra ut, da skal jeg komme innom bloggen din for å se på bildene! God helg <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *