10 ting jeg vil gjøre i september

Categories Blogg
  1. Være snillere mot meg selv, senke kravene litt og heller nyte mer. I det siste har jeg følt meg verre, og tenker at det derfor er på tide å senke kravene litt. Jeg sliter meg ut på ting som egentlig ikke er så viktig, så jeg må lære meg å ikke være så streng med meg selv og heller fokusere på de tingene som faktisk betyr noe.
    2. Lage mat med sesongvarer. Denne høsten vil jeg fokusere på å kjøpe sesongvarer, og kose meg med matlaging. Gjerne baking og varme supper, nå som det begynner å bli kjøligere ute.
    3. Finne frem de store og varme høstgenserne mine. Det begynner å bli kjøligere ute, og det betyr at det er på tide å finne frem de store og komfortable høstgenserne igjen. Sweater weather
    4. Ta bilder av de vakre høstfargene. Høsten er full av vakre farger, og jeg elsker å ta bilder på denne årstiden.
    5. Tilbringe tid i hagen. Det begynner å bli kaldere i været, så jeg vil bruke hagen så mye jeg kan mens det forstatt er grei temperatur.
    6. Gå på turer i skogen. Skog gir fred og ro i sjelen, og nå på høsten blir den jo så utrolig vakker.
    7. Hjemmespa. Det er lenge siden jeg har hatt hjemmespa, og jeg tenker kanskje det kan hjelpe meg litt med å slappe av. Pleie hud, hår og negler, massasje, fylle badekaret med deilig varmt vann osv.
    8. Spille Mario igjen. Jeg har likt å spille Mario siden jeg var liten, og ettersom det er en stund siden så tenkte jeg det kanskje ville være koselig å spille litt igjen.
    9. Meditere mer. Skal man slappe av mer er det viktig å stresse ned i hodet også. Det er ikke alltid det hjelper å slappe av mer, man må slappe av bedre, noe jeg tror meditasjon kan hjelpe meg med.
    10. Gjøre noe snilt for andre. Viktig!

 

~Har dere noen mål for september?

1 kommentar

1 thought on “10 ting jeg vil gjøre i september

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *