Bestått teoriprøve!

Categories Blogg


Himmelen virket plutselig mye klarere enn den har gjort på lenge, glede gir et friskere syn på verden rundt deg

Da dette dukket opp på skjermen ble jeg overlykkelig! Jeg har utsatt og utsatt teoriprøven, også klarte jeg den på første forsøk. Det å ta lappen skremmer vettet av meg, men nå er jeg i hvert fall kommet litt lenger. Så nå blir det påskeferie med god samvittighet.


 ~Noen flere som holder på med lappen for tiden? Syns dere det er skummelt å kjøre?

 

 

#foto #teori #ferie 

Follow on Bloglovin

30 kommentarer

30 thoughts on “Bestått teoriprøve!

  1. Grattis med bestått prøve 🙂
    Velkommen til fotogruppa! Du kan nå poste dine fotoinnlegg til gruppen når du publiserer de på bloggen din. Alle innlegg godkjennes før de legges ut på siden så det er bare å sende inn. Du kan poste eldre innlegg også, men de vil havne lengre ned på siden i og med at de legger seg etter dato 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *