17 mai 2015

Categories Blogg


I år dukket jeg opp før toget, og klarte fortsatt å få en dårlig plass å fotografere fra. Men et par bakhoder skal jeg overleve, for dagen var så fin

Det var masse folk og flagg over alt, sang og barnelatter fylte gatene

Og mange stolte foreldre som ventet spent

Det var bannere fra mange skoler (denne viser ungdomsskolen jeg gikk på)

Og det var korpsmusikk

Og Drammen i all sin prakt med vakre blomstrende trær

Det var mange fine bunader

Og litt av min festdrakt

Det var masse mat og kaker

Og karuseller i alle farger

~Hadde dere en fin 17.mai?

55 kommentarer

55 thoughts on “17 mai 2015

  1. Fine bilder 🙂 Jeg hadde en hjemme dag med barn (voksne) og de små firbeinte, men det er kos 🙂

  2. Hei! så utrolig fine bilder<3 vi så dine komentarer og skjønte at vi hadde lik stil bloggmessig og lurte derfor på om du ville ingå et blogg sammarbeid? send meg en mail om hva du syntes om i deen på min mail [email protected]

  3. Ser ut som en flott dag 🙂 i år var første året i minnet hvor jeg ikke gikk ut og møtte toget. Føles nesten som jeg har gått glipp av hele nasjonaldagen :/ da er det godt du og andre har tatt fine bilder man kan nyte 🙂

  4. Masse fine bilder! : ) Ser ut som at dagen din var fin!
    Min 17.mai var egentlig ganske misslykka på grunn av misforståelsar og venting.. Menmen, ny moglegheit til neste år! : )

  5. Så flotte 17.mai bilder <3 I år var vi bare hjemme, siden min ME syke tenåring har igjen hatt laaaaaaangt sengeleie,men vi koset oss som bare det :).
    Bildene dine fra i fjor var også nydelige <3

  6. En ting er helt sikkert, jeg vil aldri forstå hvordan folk klarer og få bra bilder på 17.mai xD
    Det er strengt tatt umulig! 🙂
    Men masse fine bilder likevel ^^ og fine bunader! *ønske seg*

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *