Söta bror

Categories Reiser


Vi fikk gratisbilletter til båten igjen, så med et stort smil satte vi kursen mot Sverige

Det var en del bølger den dagen, så mamma og jeg ble litt syke. Men heldigvis gikk det greit, og vi fikk kikket litt rundt

Jeg gikk forbi noen sko jeg likte, og som jeg ikke kjøpte. Meg i et nøtteskall, klarer aldri å bestemme meg i butikkene

Knipset noen bilder innimellom, og koste oss med god mat og drikke

Jeg fant drikkene jeg hadde vært så spent på

Og masse sukkerfritt, blant annet kvarg fra Lindahl med nøttesjokolade smaker som Duo yoghurten! Kjøpte også 2 brett med stevia-ketchup

Jeg elsker matbutikkene, skulle hatt det samme utvalget i Norge!

Så var det en lang biltur hjem, med masse fine blomster langs veien

~Har dere noen faste produkter dere reiser helt til Sverige for å få tak i?

40 kommentarer

40 thoughts on “Söta bror

  1. Nydelige bilder. Heldige som har fått gratis biletter igjen da:) Er ikke så ofte i Svergie selv desverre!
    Huff, ikke gøy å bli “sjøsyke”….

  2. Moro med harryhandel 🙂 Sverige er helt klart bedre på mye mat. For eksempel allergimat. Er lenge siden jeg har vært i Sverige og handlet nå, men kanskje jeg skulle tatt en tur snart 🙂 Fint å fylle opp fryseren!

  3. Nydelige bilder 🙂 Jeg har hentet yorksher terrier i sverige. … beste kjøp noensinne 😉 Meen bruker kjøpe kjøttdeig, krydder, ost, osv der 🙂

  4. Reiser som regel for kylling og energidrikke 🙂 men blir alltid med noe annet! Også ELSKER jeg en sånn type lemonade som man ikke får tak i i Norge!

  5. Skulle gjerne hatt muligheten å bare reist slik til Sverige. Har en venninne som ikke bor så langt i fra grensen.. så var med henne. Mye utvalg, butikker i Norge blekner i forhold.

  6. Jaa, jeg var på Nordby i går, drar dit ganske ofte i og med at jeg bor en halvtime unna. Pleier alltid å kjøpe, godteri, tyggis, og masse colaburker. Hadde vært koselig med en kommentar tilbake 😀

  7. Så fine bilder , håper du koste det på tur 😀 jeg handler alltid røyk,mat ,godteri og alkohol det er ting jeg alltid har med meg fra Sverige. Men pluss andre ting jeg skulle finne 😊

  8. Så herlig med tur til Sverige for å handle – jeg hadde nok vært der ooofte hvis jeg bodde i nærheten av grensen, men det blir litt vel mye tur fra Bergen frem og tilbake, men jeg skulle så gjerne ønske vi hadde like godt utvalg av feks vegetarvarer som de har i Sverige. Det begynner å komme seg litt her i Norge også, men vi er så treeeige med å få skikkelig utvalg!
    Jeg elsker forresten Dr Martens og har alltid gjort det – drømmen er å kunne velge og vrake i forskjellige utgaver av dem:D Men jeg er som deg og klarer aldri å bestemme meg i butikker og da er det typisk at jeg heller går uten å kjøpe noe.

  9. så artig med sverige tur da! 😀 hos meg så er det nok snusen som er den faste varen når jeg nå drar til Sverige! haha! ;D fine bilder foresten!

  10. Du har en fin blogg. Du er utrolig flink til å ta bilder. Håper du tar en titt innom min blogg å.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *