Vi må være deres stemme

Categories Hjertesaker

 Jeg har sett mange forferdelige bilder fra denne festivalen, men velger å ikke legge dem ut her. Jeg klarer rett og slett ikke å se det mer, hvor grusomme mennesker kan være.
Og når vi kjenner hvor forferdelig det er å se inn i burene, så er jo dette ingenting i forhold til hvordan det må være å se ut av dem…
Derfor er det så viktig at vi står samlet og forlanger at denne festivalen legges ned. Tenk at vi i år 2015 fortsatt kan gjøre noe så så grusomt.
Så vær så snill, bruk din stemme! Hvis vi ignorer det, så er det dyrene som må betale prisen.
Signer HER og vis at du bryr deg, la stemmen din bli hørt. Sammen kan vi få stoppet denne blodige festivalen!

~Har du signert?

21 kommentarer

21 thoughts on “Vi må være deres stemme

  1. Det gjorde jeg nå. Jeg har alltid hatt hund, min svarte labrador Vamp X- førerhund er alltid med meg nå etter han ble pensjonert
    Vi var forvert på ham som valp også da var han med meg alltid.

  2. Det er så jævlig at jeg har ikke ord, bare raseri og tårer! FY faen at det er MULIG å være så hjerteråe og grusomme – udyr, rett og slett. Jeg har selvsagt skrevet under og jeg håper og ber av hele min sjel om at denne grusomheten må stoppe umiddelbart. Helt, helt forjævlig hvordan vi mennesker kan holde på, så fordømt opprørende:(((

  3. Så bra at du velger og rette oppmerksomheten mot dette! Det er så urettferdig! Hunder er ikke mat.
    Jeg har selv signert og håper mange andre gjør det også! Sammen kan vi faktisk gjøre en forskjell, og ingenting skjer om ikke vi gjør noe med det.
    Håper det er greit at jeg låner bilde til et innlegg på bloggen min også?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *