Sankthans 2015

Categories Blogg


Jeg tok med meg kameraet og gikk ut for å møte Benjamin

Men litt forsinket ble jeg, fordi jeg gikk forbi disse vakre blomstene

Vi gikk på butikken og kjøpte oss noe godt, deretter satte vi kursen mot stranda

Bålet var gjort klar, og Holmennokken var full av forventningsfulle mennesker

På toppen av bålet var det pyntet med en heks, men den ble tatt ned etter hvert

Små og store nøt været mens det varte, og ventet tålmodig på sankthansbålet

Det var også gjort i stand andre aktiviteter for å korte ned ventetiden

Dessverre klarte jeg ikke å være der til bålet ble tent, er det noe jeg er lei av så er det å være utrolig sliten uten noen åpenbar grunn. Men dagen var fin likevel, i år fikk jeg i hvert fall vært der litt.

 

~Feiret dere sankthans?

 

 

33 kommentarer

33 thoughts on “Sankthans 2015

  1. Veldig fine bilder 🙂 Bra at du fikk vært der en stund da:) Jeg vet hvordan det er, jeg er også sliten for det meste, utrolig kjedelig!

  2. Så vakre bilder, og fin stemning så det ut til å være også 🙂 Feiret ikke, men kan ta det igjen neste år håper jeg 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *