34 thoughts on “Fem fine blogger

  1. Jeg leser carolinesverden.com (mange gode og sunne tips og fine tanker generelt), nevnarien.se (crazy fine bilder, særlig nå om høsten) og hjartesmil (supercute londoner i forkledning) og flereflereflere. Og så skriver jeg selv, da! Det siste innlegget mitt handler om skriving faktisk. Take a look!
    Håper du får en fin onsdag videre. <3

  2. leser mange fine blogger og er veldig variert
    Tujanka.blogg.no
    textbytina.blogg.no
    Martheborge.blogg.no
    leser sophieelise sin om hun ikkje har sånn deppedag for de blir det litt vel mange av for meg…
    Villapaprika
    og masse ulikt -ikkje alle dager eg leser like mange blogger egenetlig
    Nydelig bilde <3
    ha en vakker dag

  3. Var innom bloggene nå, og for noen fine blogger 🙂
    du burde sjekke ut aves.blogg.no, og fridaxiang.no. veldig flinke begge to!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *