Fakkeltog mot pels Drammen 2015

Categories Hjertesaker






På lørdag var det som jeg nevnte tidligere fakkeltog mot pels. Det var en god følelse å gå sammen med mennesker som bryr seg om akkurat det samme som deg, og selv om vi ikke var like mange som i Oslo så ble det i hvert fall et lite tog som gikk gjennom byen. Man kan jo håpe på større oppmøte neste år, men det aller beste hadde vært om det ikke trengtes et tog innen den tid

 

~Gikk du i fakkeltoget? Legg gjerne igjen linken til blogginnlegget ditt fra denne dagen, så tar jeg turen innom!
 

30 kommentarer

30 thoughts on “Fakkeltog mot pels Drammen 2015

  1. Helt enig! Jeg støttet det fullt ut. Jeg gikk ikke selv i toget, men min datter på 10 år og min kusine gikk. Forby pels.

  2. Gikk ikke i tog, men gir min støtte!! Dessverre fikk jeg høre av noen venner at i går også var det noen fjortisjenter som hadde stilt opp i sine PARAJUMPERS og CANADA GOOSE jakker i fakkeltog MOT pels.. da er man rimelig tom i huet!

  3. Så fint! 🙂 Helt enig i at pelsfamene må legges ned. Synes det er forferdelig å la dyra lide og dø for at vi skal ha litt pels på klærne våre. Helt unødvendig!

  4. Såå flott at du viser din støtte! Jeg fikk dessverre ikke gjort det, men er sterkt i mot pelsfarmene altså. Skjønner helt ærlig ikke hvordan vi kan gjøre noe så brutalt mot uskyldige, uvitende dyr.

  5. En utrolig god sak ! Bra du viser din støtte 🙂 jeg fikk dessverre ikke mulighet til det i år, siden jeg bor en helt annen plass nå..

  6. Dette er en utrolig viktig sak å støtte, og det er suuupert at folk tar seg tid til å arrangere og delta på slike ting! Er så bra at du skriver om det, slik at du skinner et lite lys over det og gjør at folk tenker på det også. Pels, skinn og dyretesting er helt unødvendig og burde vært ulovlig!

  7. Kjempe bra at dere engasjerer dere mot dette. Vi har en lokal pelsfarm vi har kjempet mye imot. Håper det blir som du skriver, ikke lengre nødvendig med tog fordi noe endelig blir gjort!

  8. Jeg hater pels, jeg klarer det virkelig ikke! Hadde planlagt å gå i toget, men måtte dessverre jobbe. Håper vi snart får bukt med pelsproduksjonen.

  9. Flotte bilder!! Ser ut osm vi gikk et stykke bak deg i toget.
    med en gang vi kom dit så var dte bare noen få, kanksje 15-20 perosner og så *voooosj* dukka det opp masse. Avisa sa det var rundt 100 stk, noe som er helt fantastisk!

  10. Det er fint at du deltar på denne markeringen =) Det er en stund til dyr har like gode rettigheter som oss, men det er på god vei til dette =)

  11. Er så enig med deg, jeg håper så inderlig at det snarest mulig ikke lengre vil være behov for slike demonstrasjoner – men enn så lenge stiller jeg opp med kamphumør! Så glad for at du også gjør det <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *