Kalde dager

Categories Foto




64 kommentarer

64 thoughts on “Kalde dager

  1. Woooooooooooow!!!!!! Du er suuuuuuper flink til å ta bilder:) Har du noen gode tips? Vi vil gjerne forbedre bildene på bloggen vår! Vi hadde satt stor pris på tips:)

  2. Så flotte bilder! Du er flink! Låner ofte av venner til mine dikt 😀 jeg er ikke så god på å fange slikt..men disse var vakre!

  3. Inger Marie Hammer: Jeg bruker flere forskjellige linser, men som oftest går det i Canon EF 50mm 1.2 🙂 Har en liste over alt i kategorien “Fotoutstyr” på bloggen 🙂

  4. Vakre naturbilder du har tatt.
    Er litt av en hobbyfotograf selv, men har ikke lært meg min kamera enda… 🙂
    Det kommer etter hvert vil jeg tro. ;
    Håper du får en koselig aften 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *