Grønn smoothie

Categories Mat og godsaker




Denne grønne herligheten har jeg laget en del av i det siste, en fin måte å få i seg noe som både er sunt og godt. Jeg liker egentlig ikke avokado, til tross for at jeg prøver, men i denne oppskriften kjenner man ikke smaken.

 

1 økologisk avokado

1 økologisk banan

En skvett vegansk sjokolademelk (jeg brukte en sukkerfri type)

1 ts synergi sjokolade (vegansk proteinpulver)

1 ts raw kakao

1 ts Spirulina Mint & Kakao (for de modige)

Revet kokos for pynt

 

Bland alle ingrediensene i en blender og nyt!

 

~Putter dere grønt i smoothien?

17 kommentarer

17 thoughts on “Grønn smoothie

  1. Nam, den så kjempegod ut! Jeg klarer heller ikke å like avocado, men har lest flere smoothie-oppskrifter med det som jeg skal prøve 🙂
    Jeg elsker å ha grønnkål i smoothien mine 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *