Pizzakveld

Categories Foto


Denne lørdagen hadde jeg fri fra jobb, så vi bestemte oss for å ha en pizzakveld med film

Vi begynte å lage pizzaen da jeg plutselig la merke til den nydelige himmelen

Så da måtte pizzaen vente til jeg fikk knipset noen bilder

Bunnen ble litt ødelagt, men pytt pytt. Det smakte utrolig godt for det!

Kjæresten min er snill og lar meg lage pizza uten kjøtt, men denne er så god at man faktisk ikke savner det

Si ifra hvis dere ønsker oppskriften

Jeg har alltid et tonn med hvitløksalt og ketchup, hadde jeg tatt bilder av det ville dere bare sett en rød klump hihi

På vei hjem måtte jeg igjen stoppe og ta bilder av utsikten, den er helt fantastisk der oppe!

 

~Hva har dere gjort i helgen?

 

11 kommentarer

11 thoughts on “Pizzakveld

  1. Fine bilder av flott rosa himmel over Drammen :)) Pizza er jeg veldig glad i , eldste sønn her vil også ha uten kjøtt når han er på besøk :)) Stilige de nederste bildene også :))

  2. Så flotte bilder!!
    Den pizzaen så veldig god ut 🙂 hørtes koselig ut med pizza og film. Selv har jeg bare slappet av å hatt 0 planer. Ønsker deg en fin kveld videre. Kos deg litt ekstra i kveld!

  3. Virkelig flotte bilder! 🙂
    Det så utrolig godt ut, utseende på maten har da ikke så mye å si så lenge det er godt 🙂
    Håper du får en fin ettermiddag! 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *