Første advent

Categories Blogg


I dag har jeg tilbrakt omtrent hele dagen på sofaen, godt å ha noen dager hvor man kan slappe av i kroppen. I stedet har jeg kladdet frem en kontrakt på fotografering! Jeg vet ikke helt om det noen gang blir noe av, føler ikke jeg er flink nok til det enda. Men det må være lov til å drømme. Syns det er så givende å ta bilder av mennesker, dessverre har jeg ikke så mange å øve på fordi de fleste jeg kjenner ikke liker å bli tatt bilder av. Føles så skummelt å skulle hoppe rett ut i det, men sånn er det nok for flere kan jeg tenke meg.


18 kommentarer

18 thoughts on “Første advent

  1. Så utrolig nydelig bilde! <3 😀
    Jeg har en konkurranse på bloggen min hvor du kan vinne en adventskalender stappfull av Makeup Revolution sminke. Meld deg gjerne på 😀

  2. Så utolig kult! Er bare å hoppe ut i det. Syntes alltid det er litt flaut å stå forran en fotograf og posere, men er jo så gøy når bildene blir bra 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *