Mitt første innlegg med bilder fra mobilen

Categories Fra mobilen


Var ikke disse rosene bare nydelige? Jeg hadde såklart ikke med meg kameraet da jeg så disse, det er så typisk meg! Hver gang jeg glemmer kameraet går jeg forbi regnbuer, solnedganger og flyvende enhjørninger hehe. Men mobilen har jeg som oftest med meg, så tenkte kanskje jeg kunne ha en ny kategori her inne på bloggen med mobilbilder. Ikke samme kvalitet som med speilrefleks, men jeg syns det kan være litt koselig likevel.

~Hva syns dere om mobilbilder på bloggen?

 

39 kommentarer

39 thoughts on “Mitt første innlegg med bilder fra mobilen

  1. Syns de bildene ble kjempefine jeg! Er ikke bare kameraet det kommer an på..står litt på deg også..så mobil bilder kan bli kjempe fine de!

  2. haha skulle gjerne sett flyvende enhjøringer, hehe :DD Superflotte bilder selv om det var med mobilen, og herregud så nydelige roser <3

  3. Kjenner igjen det der at man ikke alltid har med speilrefleks og da tar noen med mobilen. Synes du skal forsette med bilder fra mobilen 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *