10 rare ting jeg trodde da jeg var liten

Categories 10 rare ting


(Sånn så jeg ut da jeg fikk lov til å kle på meg selv, var veldig glad i den blå greia haha)

  • Værdamen bestemte været, og hun måtte derfor være en blekksprut med 8 armer. Hvordan skulle hun ellers klare å bestemme været overalt?
  • Man var nødt til å nappe øyevippene som voksen. Jeg prøvde til og med selv og fikk kjempe vondt. Nei takk, jeg ville ikke bli voksen
  • Man blir gravid ved å si setningen “Jeg vil bli gravid”. Jeg sa den også, men ble redd og angret.
  • Jeg trodde jeg kunne bruke en gammel Rema 1000 pose som fallskjerm, hoppet fra nabohuset og ned på garasjen. Det funket særdeles dårlig, heldigvis var det ikke så langt ned
  • Når man reiste til et annet land kunne man automatisk språket når man krysset grensen, gud hvor skuffet jeg ble
  • Hvis man drakk såpeboblevann og pustet/snakket så kom det bobler ut av munnen. Ikke min beste smaksopplevelse, og ikke ble det bobler heller
  • Vi kunne lure tannfeen til å besøke oss dersom broren min dro ut tannen min med kjøkkentang (hans ide). Mistet tannen i vasken da jeg prøvde å få vekk alt blodet som fosset ut av munnen min, tannen var nemlig ikke løs da han dro den ut. Med tårer og blod overalt forklarte mamma meg at det også er vann nede i vasken, og at tannfeen garantert kom til å finne tannen (tann i vannglass var tingen her i huset). Jeg har aldri fått så mye penger for en tann.
  • Sweden betydde Syden, så jeg hadde vært på sydenferie
  • Når jeg ble tante måtte jeg strikke mye mer enn før, og også gå til anskaffelse av en gyngestol
  • Stjerneskudd var i virkeligheten store kometer som var på vei til å treffe jorden og utslette alt liv. Broren min hadde det veldig gøy med denne

 

~Noen flere her som trodde mye rart da dere var yngre?

30 kommentarer

30 thoughts on “10 rare ting jeg trodde da jeg var liten

  1. Hihi..veldig bra 🙂
    Har ikke prøvd pose, men parasoll derimot, det var jeg skråsikker på at ville funke veldig bra. Jeg hoppet..skjente litt til siden før parasoller vrengte seg og jeg lå plutselig brettet dobbelt oppi et kratt å kavet. :p

  2. Så herlig..husker du sånne ting du a..det gjør ikke jeg..hihih..Her var det mye morsomt ja..hihi. ha en god dag!

  3. Du var opptatt med mange problemstillingr 🙂 Fallskjerm av strisekk gikk like dårlig. Seinere ble det riktige greier å det er mye bedre.

  4. Hahahaha, så utrolig morsomt! Jeg trodde blant annet at trafikklys ble styrt av mennesker som hadde kontor under bakken og fulgte med på trafikken gjennom kameraovervåkning, og dermed skiftet mellom rødt, gult og grønt lys.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *