Vikingsalve

Categories Blogg


Det finnes enkelte produkter jeg alltid må ha tilgjengelige hjemme, og et av disse produktene er vikingsalven. Denne salven er helt fantastisk, jeg er så glad jeg oppdaget den. Derfor vil jeg også dele den med dere, en slik mirakelsalve kan ikke holdes for seg selv! Vikingsalven er en 100 % naturlig salve som virker legende, antiseptisk og soppdrepende. Den kan brukes på hele kroppen (unntatt øynene) av både mennesker og dyr. Salven er laget på mandelolje og bivoks og er tilsatt antiseptiske og helende urter som gir en kraftfull virkning.

Vikingsalve kan brukes på de fleste hudproblemer som feks:

Psoriasis, eksem, tørr hud, kløe, allergiutslett, kviser, byller, overflatiske sår, gnagsår, skrubbsår, brannsår, sår med verk/infeksjon, sår som ikke vil gro, blåmerker, hemorider, sprukne lepper,  munnskold, forkjølelsessår, frostskader, solbrenthet og insektstikk

Vikingsalve inneholder blant annet tetreolje, som er et kraftig sopphemmende middel og svaleurt som virker mot virus. I tillegg inneholder den ryllik og mjødurt som demper betennelser og gir smertelindring. Gjetertaske virker sammentrekkende, mens kamille gir en betennelsesdempende, antiseptisk, lindrende og beroligende virkning. Denne blandingen pluss flere andre utvalgte urter gir en rask og effektiv lindring av de fleste hudproblemer.

Jeg har brukt denne salven til flere hudproblemer, og den har hjulpet mot alt! Ved sterke plager vil jeg anbefale å smøre området ofte, gjerne 5 ganger daglig eller mer ved behov. Du vil raskt merke bedring, føl deg litt frem hvor mange ganger du ønsker å smøre. For meg forsvant hudproblemene, og jeg smører nå kun hvis jeg ser antydning til at det begynner igjen (som ved feks mye stress, dårlig kosthold osv).

~Har dere prøvd vikingsalve?

15 kommentarer

15 thoughts on “Vikingsalve

  1. Denne var ny for meg! Har en type som heter Husets Salve som selges bortimot utelukkende på Røros og helsekosten på Trondheim Torg, og den liker jeg veldig godt. Litt samme ingredienser og bruksområder som denne, ser jeg!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *