Økofestivalen 2017

Categories Hjertesaker


Endelig var det tid for økofestival igjen!

Det var mye spennende å se på

Både innen kroppspleie

Og selvfølgelig mat

Denne boden fristet litt ekstra for meg

Det ble delt ut gratis smaksprøver på frukt

Og også drikke

Så mye fristende!

Det var pyntet opp med blomster i gatene

Og jeg måtte så klart ta bilder av disse også

Er de ikke fine?

Man kunne kjøpe mye godt

Solen og blomstene skinte om kapp

Og det var fine farger overalt

Før vi dro hjem gikk jeg rundt og tok bilder i området

Det var mange fine blomster

Men også flotte blader

Og blant bladene gjemte det seg liv

Til tross for at mange hater snegler så syns jeg faktisk de er veldig fine

Et liv er et liv uansett <3

Bladene nøt også sommersolen

Og de stilte opp som modeller for ei glad fotojente

Endelig noen som ikke løper unna når jeg kommer med kameraet hihi

~Var dere på økofestivalen?

20 kommentarer

20 thoughts on “Økofestivalen 2017

  1. Har aldri vært på økofestivalen før, visste heller ikke at den eksisterte, men sånt er spennende å dra på! Du frister i hvert fall veldig med fine bilder 🙂 Har vært på matfestivalen i Oslo noen ganger, men der er det jo (naturlig nok) bare mat. Er spennende det og altså! 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *