20 julefilmer man kan se i desember

Categories Blogg

Gremlins PosterThree Wishes for Cinderella PosterReisen til julestjernen PosterJust Friends Poster
How the Grinch Stole Christmas PosterHome Alone PosterNational Lampoon's Christmas Vacation PosterBad Santa Poster
Mickey's Once Upon a Christmas PosterAmalies jul PosterThe Julekalender PosterJul i Blåfjell Poster
Harry Potter and the Sorcerer's Stone Poster101 Dalmatians PosterA Christmas Carol PosterFrozen Poster
The Long Kiss Goodnight PosterVazelina hjulkalender PosterImage result for keeping up appearances christmas specialAstrid Lindgrens jul Poster
I desember, når det er kaldt og mørkt ute, er tiden inne for å krype under et pledd med en stor kopp te og se på julefilmer. Ovenfor har jeg samlet noen av mine favoritter å se i desember. Alle er kanskje ikke 100 % julefilmer, men de gir i hvert fall meg julestemning! 

~Hvilke filmer pleier du å se i julen?

32 kommentarer

32 thoughts on “20 julefilmer man kan se i desember

  1. så bra tips! Tenkte å komme med sånne tips jeg også, men visste ikke om jeg burde skrive om alle eller ikke, for d tar så tiiid:O men var fint på denne måten:)

  2. Det er noen av dem som jeg har ikke sett enda, som ” the long kiss goodnight” men noen er veldig fine og nostalgie. Du kommer alltid med fine tips 🙂

  3. Ååh, såå mange fine filmer! – Elsker julefilmer, og vil helst se så mange som mulig <3 Hjemme alene er en tradisjon hver jul iallefall, sammen med reisen til julestjernen og tre nøtter til Askepott <3

  4. Little Miss Sunshine: Er faktisk usikker på om jeg har sett The Holiday og Love Actually, jeg får sjekke de ut 😀 Er så mange fine julefilmer 🙂

  5. denutroligereisen89: Det er så koselig med julefilmer 😀 Tre nøtter til Askepott må jeg alltid få med meg på julaften, samme med Reisen til julestjernen 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *