Gratulerer med dagen pappa

Categories Fra mobilen


I dag hadde jeg egentlig planlagt å ta en tur til kirkegården, for pappa har bursdag i dag. Dessverre orket jeg ikke, og det er visst ganske nedsnødd der har jeg hørt. Derfor ble det noen gamle mobilbilder fra en annen gang jeg pyntet litt på grava. Jeg er ganske sikker på at pappa ville forstått, men samvittigheten stikker jo litt likevel. Jeg får ta turen ned en dag jeg føler meg i litt bedre form. I mellomtiden: gratulerer med dagen pappa <3

48 kommentarer

48 thoughts on “Gratulerer med dagen pappa

  1. Det er fint å godt og ha en grav man kan gå til. Kjedelig når det er fylt med snø ja! <3 Så flink du er, sikker på at pappaen din ser ned å våker over deg å ser hvor fint du ordner! Klem.

  2. Jeg forstår at det stikker litt mtp at du ikke dro til graven hans denne dagen. Men han har garantert fult forståelse for det <3 Gratulerer så mye til pappaen din på etterkudd.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *