Nyttårsforsetter – andre kvartal

Spise sunnere
Jeg har blitt mye flinkere til å få i meg grønnsaker i det siste, og passer alltid på å få i meg minimum 300 gram daglig. I tillegg har jeg begynt med chiafrø og tilskudd av vegetabilsk omega 3 igjen. Til tross for at jeg ikke liker avokado har jeg også prøvd å inkludere litt av det, minuset er at jeg ikke liker smaken og spiser såpass lite av gangen at den råtner før jeg blir ferdig. Kanskje jeg skal prøve å putte den i en smoothie i stedet.

 

Nå 20 000 følgere på Instagram
Jeg har ikke nådd dette målet enda, men jeg er enda litt nærmere enn ved forrige oppdatering. Det går sakte men sikkert fremover!

Begynne med fotooppdrag
Dette punktet har jeg ikke begynt med enda, her må jeg bli flinkere!

 

Være mer aktiv i hverdagen
Tja, hva skal man si… Tror nok svaret er det samme som ovenfor 😉

 

Spare mer penger enn i fjor
Jeg prøver å spare så godt jeg kan, men nesten uten inntekt er det ikke så lett.


Være mer sosial
Dette punktet har heller ikke vært så vellykket dessverre…

 

Kutte ned på medisiner
Her har jeg vært flink. Jeg har kuttet ned mye på to av medisinene, og håper jeg kan bli helt ferdig med dem snart.

 

Vise mer kjærlighet
Jeg håper det hvert fall? <3

 

Bli mer organisert
Det falt litt ut en periode, men nå har jeg begynt å hente meg inn igjen.

 

Finne ut hva det er som gjør at jeg er utslitt hele tiden
Dette har jeg ikke skrevet så mye om enda, men som noen kanskje har lest tidligere har jeg altså hatt timer hos flere spesialister de siste månedene. Noen av tingene begynner å bli avklart, men jeg har enda en del jeg må igjennom som jeg gruer meg veldig til og har derfor valgt å ikke dele så mye foreløpig.

 

~Åssen går det med deres nyttårsforsetter?

48 kommentarer

Siste innlegg